تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۱۳۵۱
جالب است ۰ +
سرزمین موج‌های آبی استانداردترین پارک‌ آبی ایران است.
تفریح در نیروگاه
سرزمین موج‌های آبی یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های تفریحی در مشهد است. جایی که با امکانات مدرن یک روز تفریحی هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.
به گزارش عصرمیزبان رعایت اصول بهداشتی و دارا بودن استاندارد و ایمنی در سرزمین موج‌های آبی، آن را به یک انتخاب مطمئن، مناسب و امن برای داشتن یک روز پرنشاط و پرهیجان تبدیل کرده است.
در این مجموعه، بهترین روش‌های نوین تصفیه آب به‌کار برده شده است و تمامی سطوح، سرسره‌ها، راه‌پله‌ها و ... هر شب پس از اتمام شیفت کاری با مواد شوینده و گندزدا شستشو می‌شود.
تمامی تجهیزات و امکانات به‌کار گرفته شده در سرزمین موج‌های آبی با توجه به نمونه‌های موفق خارجی با طراحی مهندسان به‌نام و توانمند داخلی و خارجی، طراحی و اجرا شده‌اند.
چندی پیش بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه خورشیدی سقفی کشور نیز به این جاذبه مشهد افزوده شد.
فاز اول این پروژه نیروگاهی توسط بخش خصوصی و با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال، طی ۴۵ روز ساخته شده است و توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم می‌شود.
همچنین در کنار این پروژه، از بزرگترین جکوزی کشور نیز در این مجموعه آبی رونمایی شد. این جکوزی با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریالی راه اندازی شده است و توانایی پذیرش ۱۵۰ نفر (بصورت همزمان) را دارد. این پروژه در فاصله زمانی ۶ ماهه و در زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.
http://asremizban.com/vdcb.sb8urhbf8iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما