کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وارش؛ یکشنبه در دوشنبه

29 خرداد 1401 ساعت 12:49

پروازهای مستقیم هواپیمایی وارش از تهران به مقصد دوشنبه از امروز آغاز می شود.


به گزارش عصرمیزبان، براساس اطلاعیه شرکت هواپیمایی وارش، امروز نخستین پرواز این شرکت هواپیمایی بین ایران و تاجیکستان درمسیرتهران- دوشنبه برقرارمی‌شود.
افزایش پروازهای مستقیم بین ایران و تاجیکستان در پی توسعه روابط دو کشورهم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری‌ها در حوزه گردشگری و حمل و نقل هوایی و افزایش تعداد مسافران بین دو کشورانجام می‌پذیرد.
محمد تقی صابری سفیر فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با اعلام این مطلب در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: با پیگیری های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، این پرواز به منظور رفاه حال و شهروندان دو کشور و تسهیل سفر گردشگران انجام می شود.به گفته سفیر کشورمان زمان این پرواز، طبق برنامه، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت ۲۳ همان روز خواهد بود. 
محمدتقی صابری همچنین افزود: درحال حاضر پرواز مستقیم در مسیر مشهد - دوشنبه- مشهد درروزهای پنجشنبه هرهفته برقرارمی باشد و قبل از برقراری پروازهای مستقیم، شهروندان دو کشور ناگزیر بودند از مسیرغیرمستقیم و از طریق کشورهای ثالث مسافرت کنند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می شد.
سفیر ایران درتاجیکستان اظهار داشته است: با توجه به توسعه روابط دو کشورهم فرهنگ وهم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری و افزایش تعداد مسافران و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های هواپیمایی "ایرانی" و "تاجیکستانی"، امیدواریم به یاری خدا تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، درآینده باز هم افزایش یابد.


کد مطلب: 429

آدرس مطلب :
http://asremizban.com/news/429/وارش-یکشنبه-دوشنبه

عصرمیزبان
  http://asremizban.com