تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۸۶
جالب است ۰ +
جزیره ای ناشناخته با حاشیه های مرموز.
ناکامی چهره ها برای رونق این جزیره!
جایی که برنامه ای برای رونق گردشگری در ان علنی نشده، اما تورهایش تبلیغ می شوند و گفته می شود مقصد اقازده هاست!
هندورابی جزیره‌ای کوچک با مساحتی حدود ۲۳ کیلومتر مربع که بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته و فاصله‌اش تا کیش ۲۳ کیلومتر است و راه‌های دسترسی به آن از اسکله‌های بندرعباس، کیش و بندرلنگه امکان‌پذیر است. 
اهمیت جزیره هندورابی به تنوع محیط زیست دریایی، وجود رینگ آب سنگ مرجانی در اطراف آن جزیره، زیستگاه تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های دریایی و تنوع ماهیان زینتی آن است.
تلاش برای تغییرنگاه به هندورابی و حضور سرمایه گذران در این جزیره زیبا،با فیلم سینمایی "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی تقویت شد.
فیلمی که می خواست توجه و نگاه ها را به هندورابی جلب کند.
"ایده اصلی" ماجرای یک پروژه تفریحی بزرگ در جزیره هندورابی است که با سرمایه گذاری مشترک یک شرکت اسپانیایی و طرف ایرانی به مناقصه گذاشته شده است. حال چند شرکت بزرگ پیمانکار ایرانی جهت سود بردن از این پروژه با هم دیگر رقابت می کنند.
مریلا زارعی، بهرام رادان ، پژمان جمشیدی ، مهرداد صدیقیان ، هانیه توسلی ، شهباز نوشیر، آندره آ. ماچالکیدو، مانوس گاوراس، واروارا لارمو، ایرینا مانژوسوا بازیگرانی هستند که در ایده اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.
این فیلم در گیشه ناموفق بود. فروش ناامید کننده ایده اصلی در حالی رخ می دهد که این فیلم از حضور بازیگران و چهره‌های مطرح سینما بهره می برد و لوکیشین های داخلی و خارجی پرهزینه ای دارد. 
متاسفانه میزان تاکید فیلم در به تصویر کشیدن ماشین های لوکس و حضور در جشن و تفریحات لاکچری که کارکردی در داستان ندارد، چنان زیاد است که باعث شده قصه و هدف اصلی جدی گرفته نشود و فیلم شبیه به موزیک ویدئوهایی باشد که در شبکه های ماهواره ای منتشر می شود!

http://asremizban.com/vdcbu0baprhbw.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما