کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشخدمت‌هایی که عکاس حرفه‌ای‌ می‌شوند+ ویدیو

7 شهريور 1401 ساعت 9:05

پیشخدمت‌‌های هتل هیلتون، عکاس حرفه‌ای می‌شوند.


هتل هیلتون در امارات، در ابتکار خلاقانه، برنامه آموزش عکاسی ویژه میزبانان هتل را راه‌اندازی کرده تا به واسطه آن، پرسنل هتل بتوانند به گونه‌ای حرفه ای تر لحظات خاطره‌ انگیز اقامت و یا میزبانی از جشن‌های خاص مهمانان هتل هیلتون را با تصاویر واضح، رنگارنگ و کادربندی صحیح‌تر، با دوربین گوشی‌های هوشمند ثبت کنند.
به گزارش قطب نما تحقیقات مجموعه هتلداری هیلتون که چندی پیش در این راستا انجام شده بود، نشان داد تقریباً 38 درصد مهمانان، تصاویری را که پرسنل هتل از آن‌ها گرفته بودند، بد می‌دانستند.
"راجر موکارزل"، عکاس مشهور خاورمیانه، با برگزاری کارگاه عکاسی، مهارت کارکنان مستعد مجموعه هیلتون را تقویت می‌کند و پس از آن، اعضای تیم با دریافت یک گواهی و یک نشان، توسط مهمانان هتل قابل شناسایی خواهند بود تا در صورت تمایل مهمانان به عکس گرفتن، بتوانند به افراد ماهر در این زمینه با اطمینان بیشتری مراجعه کنند.
ابتکار این کارگاه‌ها پس از راه‌اندازی در امارات متحده عربی، از طریق دوره‌های آموزشی آنلاین در مجموعه هیلتون در سراسر جهان گسترش می‌یابد تا منتج به ثبت عکس‌هایی از خاطراتی شود که قرار است برای همیشه از حضور مهمانان هیلتون به یادگار باقی بماند.
تصور کنید! در یک هتل هستید و در حالیکه با همراهان خود لحظات فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنید و می‌خواهید یک ثبت خاطره بواسطه یک عکس داشته باشید، چیزی که دریافت می‌کنید یک تصویر معمولی نیست؛ بلکه ماحصل آموزش‌های سخت‌‌ گیرانه راجر موکارزل، است که افراد آماتور را به عکاسان حرفه‌ ای تبدیل کرده تا حداقل عکسی بگیرند که همه دوست داشته باشند.
 
هتل هیلتون
 


کد مطلب: 499

آدرس مطلب :
http://asremizban.com/news/499/پیشخدمت-هایی-عکاس-حرفه-ای-می-شوند-ویدیو

عصرمیزبان
  http://asremizban.com