تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۵۵۰
جالب است ۰ +
تعداد نظر۳
چشم خزر در ساحل ایران به شناور گردشگری باز شد.
خزر رنگ اتوبوس را به خود دید
به گزارش عصرمیزبان، نخستین اتوبوس تفریحی و دریایی دو طبقه آبهای ساحلی خزر در استان مازندران با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی در ماه جاری  وارد بندر نوشهر شد و به گفته مسوولان امر برای استفاده گردشگران خارجی و داخلی در آذر ماه سال جاری پس از تجهیز برای گشت های دریایی محدوده ساحلی استان مازندران مورد بهره برداری قرار می گیرد.
بنا به گزارش سرمایه گذار و مالک آن، این اتوبوس توان جابه جایی دست کم ۷۰ مسافر را دارد و دارای بخش هایی چون پذیرایی با ظرفیت دست کم ۲۵ نفر و دارای یک جت اسکی است و حدود ۲۰ متر طول و پنج متر عرض و ۲۰ تن وزن دارد و زمان ساخت آن ۲۰۱۲ و سازنده اش هم کشور امارات است و فضای آن طوری طراحی شده که ظرفیت برگزاری انواع جشن ها را دارد و می تواند حدود ۵۰ کیلومتر در ساعت مسیر دریای خزر محدوده ساحلی مازندران را بپیماید.
قابلیت های این اتوبوس مورد تایید نهادهای مرتبط و سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است و به همین خاطر مجوز انتقال آن به بندر نوشهر برای انداختن به آب های ساحلی خزر صادر شد. گردشگری دریایی در شمال ایران همواره یک وعده بی سرانجام بوده و تنها در اخبار رسانه ها جا خوش کرده است.
این نخستین بار است که وعده های دریایی یک استاندار در شمال ایران جنبه های عملی به خود گرفته است.
 
http://asremizban.com/vdcd2z0k6yt0k.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سلطانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
هر چند دست دومه
اما امیدوارم به روزگار کشتی میرزا کوچک خان دچار نشه
چرا نو نخریدن
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازم شکر به ۴۰ سال
بختش باز شد
واقعا رویا شده بود برای مردم
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیر شدیم دیگه برای ما خوب نیست😁