تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۵۷۰
جالب است ۰ +
250 هزار نفر از جشنواره اقوام ایران ‌زمین بازدید کردند.
ترافیک 250 هزار نفری در گرگان!
پانزدهمین دوره این رویداد فرهنگی در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌ چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف کشور در گرگان برگزار شد.
بررسی سامانه پیامکی مستقر در جشنواره نشان می‌دهد آمار دقیق بازدیدکنندگان با احتساب تمامی اپراتورهای تلفن همراه دویست و پنجاه هزار نفر است.
شرکت مخابرات گلستان در پانزدهمین دوره از جشنواره طرحی نو در انداخته و سامانه پیامکی در محل برگزاری جشنواره مستقر کرد که براساس آن به هر تلفن وارد شده به جشنواره پیامک ارسال می‌شد تا در نهایت میزان بازدید از جشنواره اقوام مشخص شود البته اگر فردی پنج بار در جشنواره حضور می‌یافت این سامانه تنها یک بار حضور آن فرد را ثبت می‌کرد.
با احتساب میزان بازدیدکنندگان سایر اپراتورهای تلفن همراه می‌توان، گفت آمار بازدیدکنندگان از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران ‌زمین به دویست و پنجاه هزار نفر رسیده است. سیصد هنرمند حوزه‌های مختلف از۳۰ استان کشور اعم از موسیقی آیینی، صنایع دستی، غذاهای سنتی و بازی‌های بومی محلی در جشنواره اقوام ایران ‌زمین حضور داشتند.
موسیقی آیینی و بومی قومیت‌های مختلف، از دیگر برنامه‌های پانزدهمین جشنواره اقوام ایران‌ زمین بود که 17 تا 21 ابان ماه در ایجاد شور و نشاط اجتماعی استان گلستان نقش پررنگی داشت.
http://asremizban.com/vdcfixdtaw6de.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما