تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۵۷۱
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
برندگان بیست‌ و نهمین مراسم «جوایز جهانی سفر» در بخش جهانی در مسقط عمان اعلام شد‌.
هتل ایرانی منتخب اسکار جهانی سفر
ایران دارای چهار نامزد در بخش «برترین هتل ایران» در سال ۲۰۲۲ در وردلد تراول اواردز (World Travel Awards) بود.
به گزارش عصرمیزبان هتل پارسیان آزادی تهران، هتل عباسی اصفهان، هتل بزرگ داریوش کیش و هتل هما تهران نامزدهای این بخش بودند که در نهایت هتل پارسیان ازادی توانست منتخب این رویداد باشد.
مراسم «جایزه جهانی سفر» که به اسکار جهانی سفر نیز شهرت دارد، در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شد که همه ساله از برترین‌های خطوط‌ هواپیمایی، هتلداری، مهمانداری و غیره تجلیل کند. نامزد‌های این جوایز، در بخش‌های متنوعی مانند هتل‌ و ریزروت‌، آژانس مسافرتی و اپراتور‌ تور، مقاصد و جاذبه‌ها، کشتی‌های کروز و... تقسیم‌بندی شده و متخصصان صنعت گردشگری و مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این رویداد به برندهای محبوب سفر خود رأی دهند.
هتل پنج ستاره پارسیان ازادی با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک یکی از محبوبترین و مجلل ترین هتل های تهران است.
هتل پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بی نظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است. هتل آزادی یا هایت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند.
هتل دارای 470 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز است و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان خود فراهم آورده است.



http://asremizban.com/vdcgrq9n4ak9u.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Kingdom
امیداوریم بقیه هتل ها هم این استانداردها رو رعایت کنن