تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۱۰۴۱
جالب است ۰ +
همزمان با بازی‌های جام ملت‌های آسیا

روایت ایران در بهشت هنرمندان

روایت ایران در بهشت هنرمندان
نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و محصولات ایرانی ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن در شهر دوحه قطر برگزار می‌شود. این نمایشگاه همزمان با بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا با حضور بیش از ۲۴ کشور آسیایی در دهکده فرهنگی تفریحی کتارا برگزار خواهد شد.
در این رویداد خطوط هوایی، دفاتر گردشگری ملی و منطقه‌ای، اپراتورهای تور، آژانس‌های مسافرتی، هتلداران، شرکت‌های مسافرتی آنلاین، هنرمندان، تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع دستی داشته‌های کشورشان را در مسابقات آسیایی معرفی می‌کنند.
پاویون ایران در این نمایشگاه ۳۰۰ متر مربع است. پلان نمایشگاه شامل زون ها و کانترهای نمایشگاهی با متراژ چهار مترمربع و غرفه‌های ۱۲ متری به صورت محدود است.
به گزارش عصرمیزبان دهکده کاتارا یک روستای فرهنگی در دوحه قطر است و در ساحل شرقی بین خلیج غربی و مروارید واقع شده است. کاتارا که به شیوه‌ای باستانی ساخته شده است، دهکده‌ای فرهنگی است. کاتارا که از یک سو با یک ساحل وسیع و از سوی دیگر با تپه‌های دوقلوی کاتارا هم مرز است، مقصدی جذاب برای هنر، فرهنگ و غذا محسوب می‌شود.
دهکده‌ای برای معرفی فرهنگ قطری که شامل مراکز میراثی، خانه اپرا، کتابخانه‌ها، آمفی‌تئاتر، گالری‌‌های هنری، امکانات دانشگاهی، کافه‌‌ها، موزه‌ها، مؤسسات تجاری، مناطق سبز و مرکز اطلاعات است.
کاتارا با داشتن گالری‌های هنری متعدد، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های متفاوت و پرفورمنس‌های دیدنی به بهشت هنرمندان تبدیل شده است. 
http://asremizban.com/vdch.knzt23nvzftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما