تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۱۰۴۲
جالب است ۰ +
گردشگری زمستان شیراز را گرم خواهد کرد.
گرم شدن زمستان شیراز با پارس
به گزارش عصرمیزبان بین‌المللی شدن نمایشگاه گردشگری پارس رویکردی است که مدیران این رویداد دنبال می‌کنند. در این راستا ۳۰ کشور بازار هدف گردشگری، حوزه خلیج فارس و منطقه CIS به نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز دعوت شده‌اند.
سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه سال‌جاری در در فضایی به متراژ شش هزار مترمربع درسایت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شهرک گلستان برگزار می‌شود.
پس از رونمایی پوستر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز، پایگاه الکترونیک این دو نمایشگاه برای نخسین‌بار از اول آذرماه به نشانی www.shirazite.com قابل دسترسی است.
فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن مطالعه اخبار و رویدادهای نمایشگاه، قوانین و مقررات، جدول زمان‌بندی، اهداف نمایشگاه، رویکردهای نمایشگاه و بررسی فرم‌های ثبت نام، درخواست فضای نمایشگاهی مورد نظر خود را از طریق پایگاه الکترونیک یاد شده دریافت و به نشانی پست الکترونیک نمایشگاه (info@shirazite.com) ارسال کنند.
با توجه به اینکه ورود به بازارهای خارجی و نوظهور از محورهای اصلی نمایشگاه است، لذا این پایگاه الکترونیک به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) طراحی شده است.
ثبت‌نام فعالان گردشگری برای حضور در نمایشگاه از طریق وب‌سایت ذکر شده آغاز شده است و تا اول دی‌ماه ادامه دارد.

 
http://asremizban.com/vdci.5azct1aurbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما