تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۰۴۳
جالب است ۰ +
هتل سبز میزبان سبزتر شد.
هتل ایرانی که پذیرای خودروهای برقی است
به گزارش عصرمیزبان نخستین جایگاه شارژ خودرو برقی گروه مپنا چندی پیش در مجموعه هتل‌های سبز و دوستدار محیط‌زیست میزبان بابلسر با حضور جمعی از مقامات دولتی و استانی و همچنین مدیران و متخصصان مپنا رونمایی شد. آنتوریوم نام گلی است که در طراحی این ایستگاه شارژ از آن الهام گرفته شده است.
این جایگاه‌ که در راستای مسئولیت اجتماعی گروه مپنا به بهره‌برداری رسیده است قابلیت شارژ خودروهای الکتریکی با پروتکل‌های مختلف را داشته و منطبق با استانداردهای کره‌ای، ژاپنی و چینی است.
از ویژگی‌های این شارژرها می‌توان به تفاوت در سوکت شارژ و متوسط طول شارژ آنها که بین ۲۰ تا ۴۵ دقیقه است، اشاره کرد. همچنین شارژر دارای کارت شارژ و اپلیکیشن کاربری اختصاص است.
این ایستگاه شارژ که از سری ایستگاه‌های مدل آنتوریوم است، یک شارژر DC با توان ۶۰ کیلووات با دو استاندارد GB/T و CHAdeMO دارد که برای خودروهای برقی و هیبریدی چینی، کره‌ای و ژاپنی مناسب است و جهت استفاده عموم در محوطه هتل میزبان بابلسر قرار گرفته است. 
گروه مپنا از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را روی پروژه گسترش شبکه شارژ خودروهای برقی سراسر کشور متمرکز کرد و بر این اساس جایگاه‌های مختلف شارژ خودرو برقی در شهرهای مختلف کشور از جمله ایستگاه شارژ برج میلاد در شهر تهران، ایستگاه شارژ خورشیدی مکو در شهر فردیس استان البرز و ایستگاه شارژ پایانه امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس، به عنوان اولین ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی در کشور افتتاح شده و تابستان امسال نیز با حمایت شهرداری تهران و وزارت صمت ۱۵ جایگاه شارژ در پایتخت به بهره‌برداری رسید.


 
 
http://asremizban.com/vdcj.xevfuqeytsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما