تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب : ۱۰۴۸
جالب است ۰ +
صربستان میزبان مستندهای ایرانی خواهد بود.
تداوم روزهای ایرانی بلگراد
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دومین جشنواره فیلم مستند ایران در صربستان شانزدهم تا نوزدهم آذرماه با همکاری مشترک مرکز فرهنگی بلگراد، اداره‌کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه اوریموند برگزار می‌شود.
«ننه مخمل» به کارگردانی امیرحسن خلیل زاده، «ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی، «روزهای بیخبری» به کارگردانی امیرحسین تاجیک، «ماریان» به کارگردانی حامد کلجه‌ای، «ریتم کند» به کارگردانی محسن علیدادی، «زندومان» به کارگردانی محمد علی رخشانی، «سیاه کم رنگ» به کارگردانی مهدی ماهان و «لال عاریس» به کارگردانی فاطمه فاضلی فیلم‌های مستندی هستند که با زیرنویس صربی در این جشنواره نمایش داده خواهند شد.
گفتنی است صربستان در یک‌ماه اخیر میزبان ماه فرهنگی ایران با موضوع هنر و معماری ایرانی ـ اسلامی بوده است که به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان و با همکاری خانه جوانان بلگراد برگزار شد و مورد اقبال و توجه قرار گرفت.
ماه فرهنگی ایران در ماه نوامبر ( آبان و آذر) طی چهار هفته متوالی برنامه‌ریزی شد و هر هفته به موضوعاتی نظیر ایرانشناسی، گردشگری، زبان و ادبیات فارسی و هنر و معماری ایران اختصاص داشت.
http://asremizban.com/vdce.e8zbjh87v9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما