تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۱۰۴۹
جالب است ۰ +
اوزاکا در سال 2025 میزبان یكی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت و فناوری جهان خواهد بود.
شش‌ماه مهمانی در اوزاکا
نمایشگاهی كه به مدت شش ماه برپاست و بر اساس پیش‌بینی‌ها، قرار است دستكم 30 میلیون نفر از آن بازدید كنند. این نمایشگاه تحت عنوان اكسپو 2025 اوزاکا - كانسای برگزار و كشورها متناسب با شعار و گرایش نمایشگاه، بهره‌برداری از این فرصت طلایی را برنامه‌ریزی می‌كنند.
به گزارش عصرمیزبان شعار اوزاکا برای نمایشگاه بین‌المللی ۲۰۲۵ «طراحی جامعه آینده برای زندگی ما» است که با شرایط منطقه کانسای همخوانی دارد که دومین منطقه اقتصادی ژاپن و قلب نوآوری در حوزه علم است. دانشمندان این منطقه از ژاپن جوایز ملی و جهانی بسیاری را برده‌اند.
جزیره یومیشیما ۲۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و برای برگزاری نمایشگاه جهانی در نظر گرفته شده است. پروژه‌ای برای جهان آینده که در سالن‌هایش مصرف انرژی صفر است.
اوزاکا، سومین شهر بزرگ ژاپن و به گفته اقتصاددانان، سومین شهر دلپذیر برای زندگی در جهان بعد از وین و ملبورن است. اوزاکا شهری امن، مطمئن و غنی از نظر زیرساخت‌ها، تجارت و امکانات فرهنگی است. شهری که به مهمان‌نوازی مشهور و سرشار از انرژی مثبت است.
برنامه‌ریزی برای حضور در این رویداد در ایران نیز آغاز شده است. هنوز طراحی معماری پاویون 900 متری ایران در اکسپو  2025 رسانه‌ای نشده است.
عملکرد ایران در اکسپو 2020 با انتقاد گسترده‌ای همراه بود و بسیاری از کارشناسان، نحوه روایت ایران از دستاوردهای خود در بعد سابقه، تمدن و آینده پیش‌رو را بسیار ضعیف توصیف کردند.
http://asremizban.com/vdcf.jdyiw6dx1giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما