تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۱۰۵۲
جالب است ۰ +
تور خانوادگی "مرسدس بنز" و "ب ام و" ایران

آخر هفته آلمانی جاده شمال

رالی تور خانوادگی گردشگری "مرسدس بنز" و "ب ام و" در مسیر تهران- شمال برگزار می‌شود.
آخر هفته آلمانی جاده شمال
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور با عنوان رالی تور تهران- کاسپین روزهای پنجشنبه 16 و جمعه 17 این هفته از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، کلوپ مرسدی بنز و کلوپ رسمی ب ام و ایران برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این رویداد، فردا تهران را ترک کرده و با عبور از مسیرهای گردشگری و تفریحی به سوی نمک‌آبرود و هتل پارسیان خزر حرکت خواهند کرد.
توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی کشور، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج سفرهای مسئولانه و کم‌خطر، معرفی جاذبه‌ها و مسیرهای گردشگری کشور از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور خانوادگی گردشگری "مرسدس بنز" و "ب ام و" ایران است.
همچنین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از ارائه خدمات غیرحضوری صدور گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی در تهران خبر داد.
به گزارش عصرمیزبان روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir، درخواست خود برای بهره‌مندی از سرویس‌ خدمات غیرحضوری صدور گواهی‌نامه بین‌المللی را ثبت کنند.
گواهی‌نامه بین المللی متقاضیانی که به این روش درخواست خود را ثبت کنند، ظرف چند ساعت توسط پیک‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.
http://asremizban.com/vdcj.ievfuqey8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما