تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۰۵۴
جالب است ۰ +
سفر کارت انزلی رونمایی شد.
رونمایی سفر کارت انزلی
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از طرح سفر کارت منطقه آزاد انزلی با شعار «منطقه آزاد انزلی میزبان همه ایرانیان» رونمایی شد. صاحبان حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با ثبت‌نام و دریافت این کارت می‌توانند تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از هزینه‌های خود را به‌صورت اعتباری از محل سفر کارت خود تأمین کنند.
استفاده از سفرکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرایط انجام سفر را برای اقشار مختلف تسهیل می‌کند و افراد می‌توانند در زمانی که هزینه انجام سفر را در اختیار ندارند، به‌پشتوانه دریافت وام قرض‌الحسنه، نسبت به این کار اقدام کنند.
در این طرح مشتریان معرفی شده از سوی آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد می‌توانند با تأمین نقدی بخشی از هزینه سفر، به همراه وام قرض‌الحسنه دریافتی از بانک، از پذیرندگان خدمات زیارتی و گردشگری طرف قرارداد این طرح، بسته‌های زیارتی و مسافرتی خریداری کنند.
به این صورت نیاز نیست، فردی که تمایل به انجام سفر دارد، همه هزینه آن را در اختیار داشته باشد. این فرد می‌تواند با اتکا به درآمد آینده خود و دریافت وام قرض‌الحسنه به پشتوانه آن، امروز سفر کند، اما هزینه آن را فردا بپردازد.
http://asremizban.com/vdcb.sb8urhbgaiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما