تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۰۵۶
جالب است ۰ +
نمایشگاه «انسانیت، همبستگی، یک سیاره» در کاخ نیاوران افتتاح شد.
روایت میراث و هنر ۳۵ کشور در کاخ نیاوران
به گزارش عصرمیزبان در این نمایشگاه میراث و آثار هنری از ۳۵ کشور از سرتاسر قاره‌ها، فرهنگ‌ها و سنت‌ها با هدف گرامیداشت روز ملل متحد در سال ۲۰۲۳ و با حضور هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه «انسانیت، همبستگی، یک سیاره» از سوی سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران و با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت امور خارجه کشورمان برگزار شده است.
استرالیا، اتریش، دولت چندملیتی بولیوی، بروئنی دارالسلام، بلغارستان، شیلی، چین، ساحل عاج (کت دیووار)، کرواسی، فنلاند، مجارستان، هند، جمهوری اسلامی ایران، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان، کویت، قرقیزستان، مالزی، مکزیک، نروژ، پاکستان، فیلیپین، جمهوری کره، رومانی، فدراسیون روسیه، اسلواکی، اسپانیا، سریلانکا، سوئیس، اوکراین، ونزوئلا، یمن، زیمبابوه و سریر مقدس (واتیکان) کشورهایی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ارایه شده است.
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «انسانیت، همبستگی، یک سیاره» می‌توانند تا ۲۶ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.
http://asremizban.com/vdcd.k0f2yt0z9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما