تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۱۰۶۳
جالب است ۰ +
نمایشگاه سوغات ترکیه گشایش می‌یابد.
سوغات ایران در استانبول
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فعالان حوزه صنایع دستی، صنعتگران و تولیدکنندگان هنرهای سنتی و سوغات کشورمان، به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دستاوردهای خود را در نمایشگاه سوغات استانبول ۲۰۲۳  معرفی می‌کنند.
 سومین دوره نمایشگاه سوغات و هدایای گردشگری ترکیه از بیست و سوم آذرماه به مدت چهار روز و با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت از کشورهای مختلف دنیا در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر استانبول برگزار خواهد شد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مأموریت دارد به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیریت و اجرای پاویون ایران را به انجام رسانده و زمینه مناسب برای حضور فعالان حوزه صنایع دستی، صنعتگران و تولیدکنندگان هنرهای سنتی و سوغات کشورمان را فراهم کند.
پاویون جمهوری اسلامی ایران با حدود ۸۰ مترمربع مساحت در سالن شماره ۶ مرکز نمایشگاه های بین‌المللی شهر استانبول قرار دارد.
در این نمایشگاه، رشته‌های چرم دوزی، چوب، سفالگری، فرش و گلیم، زیورآلات سنتی، کیف‌های دست بافت، نمدمالی، و سنگ‌های قیمتی از سوی شرکت‌کنندگان استان‌های مرکزی، تهران، فارس، اصفهان، همدان، کرمان، یزد و خوزستان معرفی و عرضه خواهد شد.
این نمایشگاه فرصتی برای به نمایش گذاشتن طرح ها و محصولات جدید، دسترسی به فروشگاه‌ها و مغازه‌های مناطق توریستی، آشنایی و ملاقات با عمده فروشان مهم از سراسر جهان، افزایش آگاهی از دستاوردهای جدید و فعالیت‌های موفق سایر شرکت‌ها را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.
http://asremizban.com/vdcb.0b8urhbgfiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما