تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۱۰۷۲
جالب است ۰ +
نخستین رالی تور گردشگری کشنده‌های سنگین آغاز شد.
نخستین رالی تور گردشگری سنگین‌ها
رالی تور گردشگری خانوادگی کشنده‌های سنگین همزمان با افتتاح هفتمین نمایشگاه لجستیک، حمل و نقل و صنایع وابسته به صورت نمادین از مصلی تهران، استارت خورد.
به گزارش عصرمیزبان از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور روز دوشنبه ۲۷ آذرماه با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مسیر تهران- اراک، آغاز شد.
۳۰ دستگاه خودرو کشنده سنگین در این رویداد شرکت دارند که روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه حرکت خود را از تهران آغاز کرده و پس از پیمایش جاده‌ها و مسیرهای گردشگری، وارد استان مرکزی شده و به خط پایان در شهر اراک می‌رسند.
مراسم اختتامیه رالی تور گردشگری خانوادگی کشنده‌های سنگین در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برگزار و برترین‌ها که عملکرد آنان به صورت هوشمند و از طریق نرم افزار بررسی و موفق به کسب کمترین امتیاز منفی شده‌اند، معرفی خواهند شد.
ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، گرامیداشت هفته حمل و نقل، توسعه سفرهای مسئولانه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور از مهمترین اهداف این رالی تور است.
http://asremizban.com/vdcb.zb8urhbg5iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما