تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۱۱۰۶
جالب است ۰ +
کارگاه آموزشی فیتور برگزار می‌شود.
فیتوری‌ها در هتل هما
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این کارگاه فردا یکشنبه هفدهم دی‌ماه به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با فضا و نحوه حضور هدفمند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور 2024 در هتل همای تهران برگزار می‌شود.
چهل و چهارمین دوره نمایشگاه فیتور از 4 تا 8 بهمن ماه 1402 در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار می‌شود و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امسال نیز مأموریت دارد تا برای پانزدهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم کند.
اجرای برنامه‌های ویژه ویدیویی، موسیقی زنده، برپایی کارگاه‌های صنایع‌دستی، خطاطی و دیگر هنرهای سنتی، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی از جمله برنامه‌های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه خواهد بود.
نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات‌های مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاوران و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید. هنوز برنامه‌های متفاوت و جریان‌ساز فیتور امسال از سوی کانون جهانگردی اعلام نشده است.
http://asremizban.com/vdcj.yevfuqevmsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما