تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۱۱۳۵
جالب است ۰ +
فیتور شاهد اجرای رقص‌های محلی و نمایش‌های آئینی اقوام ایرانی خواهد بود.
سلام فیتور به ایران؛ فردا
گروه هنری کوژین در کنار نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری کشورمان در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور، رقص‌های محلی و نمایش‌های آئینی اقوام ایرانی را اجرا خواهند کرد.
به گزارش عصرمیزبان از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این گروه با لباس‌های محلی زیبای مناطق مختلف کشورمان، بخشی از سنت‌ها، مراسم آیینی و محلی اقوام ایرانی را برای بازدید‌کنندگان این رویداد معتبر و مهم گردشگری به نمایش خواهند گذاشت.
اجرای برنامه‌های ویژه ویدیویی، موسیقی زنده ایرانی، برپایی کارگاه‌های صنایع دستی، خطاطی و دیگر هنرهای سنتی ایران، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های پاویون ایران که در این دوره از نمایشگاه فیتور با الهام از نمادهای گردشگری و ایجاد فضای تعاملی ویژه طراحی شده است، خواهد بود.
همچنین پرتال جامع گردشگری کشور (visitiran.ir) در پاویون ایران معرفی خواهد شد.
در این راستا بیش از 800 عنوان محتواي كلي، اطلاعات 31 استان شامل تاريخچه، جغرافيا، آب و هوا، شهرها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، غذاهاي محلي، صنايع‌دستي، سوغات و آداب و رسوم، معرفي 460 جاذبه اعم از طبيعي، تاريخي، مذهبي، موزه‌ها، 27 ميراث ملموس و 23 اثر ناملموس ايرانی ثبت شده در يونسكو و 16 مورد شهر و روستاهاي جهاني صنايع‌دستي ايران به زبان اسپانيايي در این پرتال بارگذاری شده است.
نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴ از چهارم تا هشتم بهمن ماه امسال در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.
 
  •  
http://asremizban.com/vdcb.fb8urhb8siupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما