تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۱۷۰
جالب است ۰ +
با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری

مینیاتور شمال رونمایی شد

ناگفته‌های راه‌آهن شمال رونمایی شد.
مینیاتور شمال رونمایی شد
نخستین کتاب پژوهشی درباره راه‌آهن شمال با عنوان مینیاتور شمال به قلم عباس مهدوی با اطلاعات گوناگون و گسترده از جاذبه‌ها، تاریخچه، فرآیند ساخت، تصاویر، رخدادها، سازندگان و جزئیات متعدد از این مسیر ریلی منحصربه‌فرد با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری رونمایی شد.
به گزارش عصرمیزبان مینیاتور شمال عنوان کتابی ۱۸۰ صفحه‌ای است که پس از سه سال فعالیت پژوهشی درباره راه‌آهن شمال به مرحله انتشار رسید و در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری رونمایی و به بازار کتاب معرفی شد.
این کتاب که توسط عباس مهدوی پژوهشگر حوزه گردشگری تالیف و از سوی نشر نت با قیمت ۱۹۰ هزار تومان به بازار کتاب عرضه شد، در ۱۸۰ صفحه جزئیاتی جذاب و گفته نشده درباره راه‌آهن شمال که به عنوان بخشی از راه‌آهن سراسری ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده را روایت می‌کند.
مینیاتور شمال در ۸۷ عنوان موضوعی به تشریح جاذبه‌ها، تاریخچه، اجزای مسیر و زیرساخت‌های ریلی، رخدادهای تاریخی، اطلاعات فنی، معرفی شرکت‌ها و مهندسان سازنده راه‌آهن شمال و برخی جزئیات دیگر درباره این مسیر ریلی زیبا می‌پردازد.
علاوه بر محتوای نوشتاری کتاب، عکس‌های کمتر دیده شده راه‌آهن شمال از گذشته تا امروز نیز در این کتاب قرار دارد.
 
http://asremizban.com/vdca.0n6k49n6w5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما