تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۱۱۸۹
جالب است ۰ +
لاری‌ها پروازهای تهران را پیش خرید کردند.
پروازهای تهران- لار روی زمین نماند!
مدیر فرودگاه لارستان گفت: استقبال از پرواز هفتگی تهران لار تهران به قدری مطلوب است که هم‌اکنون بلیت پروازهای دو هفته ‌آینده آن نیز به فروش رسیده است.
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی لارستان، محسن رفیعی گفت: امسال لارستانی‌ها از سفر هوایی به پایتخت و بالعکس استقبال خوبی کردند. با آمدن شرکت هواپیمایی چابهار ایر پروازهای این مسیر را افزایش داده است و هم اکنون پروازهای این مسیر سه روز در هفته در فرودگاه لارستان برقرار است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر روزهای یک شنبه، سه‌شنبه و جمعه هر هفته پروازهای تهران لار تهران برقرار است، ادامه داد: در حال حاضر تعداد پروازهای هفتگی تهران لار تهران به ۶ سورتی پرواز رسیده است و شرکت هواپیمایی ایران ایر و چابهار ایر این پروازها را با هواپیمای ایرباس و بوینگ MD با ظرفیت ۱۷۰ نفر راه‌اندازی کرده‌اند.
رفیعی با بیان اینکه هنوز ایرلاین‌ها برنامه پروازی شش ماه آینده خود را ارایه نکرده‌اند، یادآور شد: پروازهای تهران لار تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم.

 
http://asremizban.com/vdca.an6k49n6o5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما