تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب : ۱۱۹۷
جالب است ۰ +
خط مسافربری دریایی بین‌المللی در چابهار ایجاد می‌شود.
سوت کشتی مسافری چابهار-عمان
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: خط مسافربری دریایی بین بندر چابهار و بنادر کشور عمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش عصرمیزبان حجت الله عبدالملکی در گفتگو با مانا با اشاره به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری توسط سازمان مناطق آزاد کشور، گفت: یکی از مهمترین موارد در نظر گرفته شده در این بسته‌ها توجه ویژه به بخش توریسم در مناطق آزاد کشور است.
وی افزود: همچنین امکان تردد مسافربری از بندر چابهار به بنادر کشور عمان وجود دارد که استفاده از این ظرفیت در سیاست‌های کلان سازمان مناطق آزاد کشور قرار گرفته است.
عبدالملکی ادامه داد: در حال حاضر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی متقاضی برای راه‌اندازی خط مسافربری دریایی در مسیر مذکور وجود دارند که در بین آن‌ها یک سرمایه‌گذار با دارا بودن چند فروند شناور مناسب و استاندارد جهت به کارگیری در مسیر چابهار- عمان موفق به اخذ مجوز‌های لازم از سازمان بنادر و دریانوردی شده است.
وی افزود: قطعی شدن تردد شناور‌های این سرمایه‌گذار، منوط به اخذ مجوز‌های لازم از سوی کشور عمان است که در صورت طی شدن مراحل قانونی لازم در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار خط مسافربری مسافری دریایی بین‌المللی در چابهار خواهیم بود.
http://asremizban.com/vdcj.hevfuqevasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما