تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۱۲۴
جالب است ۰ +
پارك كشورهاي اكو در ساري احداث می‌شود.
احداث پارك كشورهاي اكو در ساري
شهردار ساری گفت که با دستور استاندار مازندران مقرر شد همه پروژه‌های ساری در حوزه‌های مختلف با پیوست فرهنگی رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ منطبق شود که احیای محله‌های قدیمی این شهر و تغییر نام پارک در حال ساخت صفرآباد به پارک اکو از جمله این اقدامات است.
جواد طالبی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرداری ساری با اشاره به در پیش بودن رویداد ساری پايتخت گردشگري كشورهاي عضو اكو و میزبانی ساری و مازندران از گردشگران کشورهای عضو اکو افزود : تشکیل شهرداری بافت کهن ساری و انتخاب شهردار بافت کهن از ضروری‌ترین اقدامات مدیریت شهری با نگاه به رویداد مهم ساری ۲۰۲۲ بود که تا کنون برنامه‌هایی را نیز به دنبال داشت.
وی از برنامه‌ریزی برای احیای محله‌های تاریخی ساری تا پیش از سال ۲۰۲۲ خبر داد و افزود : احیای محله‌های قدیمی یکی از مهم ترین ماموریت‌های شهرداری بافت کهن و تاریخی ساری است. بر همین اساس محله‌های قدیمی مانند محله ۱۳پیچ، احیای نوستالژی میدان ساعت و احیای پیاده‌راه خیابان جمهوری اسلامی در مرکز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری ساری در راستای رویداد ۲۰۲۲ است.
شهردار مرکز مازندران از تغییر نام پارک در حال ساخت صفرآباد با توجه به دستور استاندار مبنی بر منطبق شدن پروزه‌های عمرانی ساری با رویداد ساری ۲۰۲۲ خبر داد و گفت : تغییر نام پارک در حال ساخت صفرآباد به عنوان «پارک اکو» نیز در همین راستا انجام شد. عملیات اجرایی این پروژه با جدیت و با استفاده از توان داخلی در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به مراحل پایانی آن برسیم.
http://asremizban.com/vdcakyn6149nu.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما