تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۲۷۶
جالب است ۰ +
مسعودیه میزبان هنرمتدان خواهد بود.
نمایشگاه در فروردین مسعودیه
معاون اقتصادی و بازرگانی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری اماکن تاریخی و فرهنگی از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت روز جهانی بناهای تاریخی ایران در تهران خبر داد.
به گزارش عصرمیزبان علی‌اصغر رمضان‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان وزارت میراث فرهنگی، صندوق توسعه و احیا، هنرمندان و فعالان فرهنگی با همکاری مجموعه هنری دل افکن در روز ۲۹ فروردین افتتاح و روزهای ۳۰ و ۳۱ فرودین در مجموعه تاریخی مسعودیه پذیرای عموم علاقه‌مندان به هنر و بناهای تاریخی است.
مدیر مجموعه هنری دل‌افکن نیز با قدردانی از همراهی و حمایت های صندوق توسعه و احیا اظهار داشت: رویکرد اصلی ما در برگزاری این نمایشگاه معرفی بناهای تاریخی وکمک به بازسازی این بناها و کاروانسراها و ثبت بیشتر این بناها است.
دل افکن به جزییات برگزاری نمایشگاه گروهی جمعی از هنرمندان این مجموعه هنری با عنوان بناهای تاریخی ایران اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به هنر و بناهای تاریخی می‌توانند روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۷ با مراجعه به مجموعه تاریخی مسعودیه واقع در میدان بهارستان خیابان ملت مراجعه و از آثار هنرهای به نمایش گذاشته شده بازدید کنند.
http://asremizban.com/vdch.qnzt23ni-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما