تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۱۲۸۰
جالب است ۰ +
عصرانه رسانه‌ای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در روزهای پایانی سال گذشته برگزار شد.
رسانه و صوفی
عصرانه رسانه‌ای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در روزهای پایانی سال گذشته برگزار شد.
نشستی که خبری نبود و همان عصرانه رسانه‌ای می‌توان نامیدش.
صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به دلیل فعالیت در رسانه ملی با نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف کانون آشناست، قول داد در سال جدید وقت بیشتری را به اهالی رسانه اختصاص دهد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان بازوی اجرایی وزارت گردشگری نقش مهم و تاثیرگذاری در رونق گردشگری داخلی و خارجی دارد. از فعالیت‌های جهانی خودرویی گرفته تا رالی و حضور در نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی مطرح و معتبر دنیا.
قصد تحلیل و ارزیابی فعالیت‌های این مجموعه را نداریم اما به عنوان رسانه تخصصی صنعت گردشگری بر این باوریم که فعالیت‌های حوزه رسانه‌ای و روابط‌ عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با وجود برخی کاستی‌ها و نقدها، قابل مقایسه با دوران کم تحرک گذشته نیست و موجب شده تا جایگاه کانون در محافل تخصصی، عمومی و رسانه‌ای ارتقا یابد.
پیوست رسانه‌ای فعالیت‌ها و بهره‌گیری میدانی اهالی رسانه در برنامه‌های کانون، محور اصلی گپ و گفت این عصرانه بود که مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از آن استقبال کرد.
خلاقیت در بهره‌گیری از دانش فعالان رسانه‌ای مرتبط و تشکیل کارگروه رسانه در رویدادهای مهم داخلی و خارجی می‌تواند پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر کانون جهانگردی را در سال جدید رقم زند.  
http://asremizban.com/vdcc.4qsa2bqixla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما