تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۳۱۳
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
برای نخستین‌بار برگزار می‌شود

رالی گردشگری بانوان کشورهای آسیایی

نخستین "رالی گردشگری بانوان کشورهای آسیایی" برگزار می‌شود.
رالی گردشگری بانوان کشورهای آسیایی
رئیس مرکز هماهنگی‌های فرهنگی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در ملاقات با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر توسعه همکاری‌های مشترک با کانون برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی تأکید کرد.
به گزارش عصرمیزبان محمد جعفری ملک، تبیین نقش برجسته زنان در فرهنگ آسیایی را یکی از محورهای مهم فعالیت این مجمع برشمرد و اضافه کرد: اجرای موفق رویدادهای بین‌المللی در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون برگزاری نمایشگاه‌ها و رالی‌های مختلف در سطح بین‌الملل موجب شده است تا اجرای طرح فرهنگی و گردشگری "رالی گردشگری بانوان کشورهای آسیایی" با محوریت جمهوری اسلامی ایران، مورد توجه مجمع گفتگوی همکاری آسیا قرار گیرد.
دکتر صوفی مدیرعامل کانون نیز در این دیدار با اعلام آمادگی کانون برای اجرای برنامه‌های مشترک با این مجمع، توجه ویژه به موضوع زنان و برگزای رالی‌های گردشگری در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی را یکی از برنامه‌های اصلی کانون برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری این دو مجموعه بین‌المللی گام موثری در معرفی ایران امن و زیبا به جهانیان برداشته خواهد شد.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا یک نهاد بین دولتی متشکل از ۳۵ کشور و فراگیرترین تشکیلات آسیایی است که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از شهریورماه ۱۴۰۲ تا کنون ریاست دوره‌ای آن را برعهده دارد. در این مجمع کشورمان به عنوان پیشگام اجرای یکی از مهم‌ترین پروژه های توسعه‌ای با محوریت "همکاری‌های فرهنگی و گردشگری" معرفی شده است.
http://asremizban.com/vdcj.vevfuqettsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سعیده نظری
feedback
United Kingdom
درود فراوان
چطور می‌شود در این رالی ثبت نام کرد و زمان دقیق آن و شرایط چیست؟