تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۱۷۳
جالب است ۰ +
عصرميزبان-تله کابین میکا نقش موثري در رونق صنعت گردشگری کیش ايفا خواهد كرد.
كيش از بالا/ميكامال و ماندگاري بيشتر گردشگران
تله کابین میکامال کیش یکی از جدیدترین جاذبه های تفریحی کیش است که با امکان جابه جایی ۶۰۰ نفر در هر ساعت، پلی میان دو نقطه جذاب جزیره یعنی مجموعه تجاری و تفریحی میکا مال کیش و اسکله بزرگ تفریحی کیش برقرار مي كند.
ایستگاه تله کابین میکا کیش در ارتفاع ۳۲ متری ازسطح زمین ، دارای ۲۰کابین،۳ ایستگاه و۹ دکل است که برای حرکت در مسیرهای رفت وبرگشت از اسکله تفریحی تا بام طبقه چهارم میکامال طراحی شده است.
ظرفیت کابین های این تله کابین ۸ نفر و کابین های ویژه نیز ۴ نفره طراحی شده و زمان رفت و برگشت مسیر ۱۸ دقیق پیش بینی شده است.
شرکت BMF سوییس، که یکی از متخصصین مطرح جهانی در این زمینه است، با سابقه‌ای در حدود 50 سال در ساخت سیستم‌های کابلی هوایی و کابین و اتاقک، ساخت و راه اندازی تله‌کابین میکامال را بر عهده گرفت.
استودیوی طراحی پورشه (Porsche Design Studio) طراحی منحصر به فرد و استثنایی بیست اتاقک تله‌کابین را به سرانجام رسانید و مجموعه سواروسکی (Swarovski) نیز مراحل طراحی و تهیه دو کابین VIP را به عهده گرفت.
همچنین در طبقه اول ایستگاه تله کابین میکا کافی شاپ، غرفه فروش بلیت و عکاسی تعبیه شده است.
با توجه به این که متوسط حضور مسافران در جزیره کیش کمتر از ۳ روز است با بهره برداری از مجموعه میکامال مدت حضور مسافران به سه و نیم روز افزایش خواهد یافت که در رونق این منطقه تاثیر گذار است.
تله کابین کیش بی شک دریچه تازه ای به سوی زیبایی های جزیره کیش است که می تواند به شاخص و نشان ویژه ای برای کیش تبدیل شود و وجه تازه ای به سیمای گردشگری جزیره ببخشد.
http://asremizban.com/vdcebx8zijh8f.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما