تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۷۹
جالب است ۰ +
شش روز تعطیلی تهران و کرج از یکسو و محدودیت‌هایی که گفته می‌شوددرروزهاي شيوع كروناي دلتا، سختگیرانه‌تر از گذشته اعمال خواهد شد از دیگر سو پیش رو قرار گرفته است.
انتاليا ارزانتراز شمال درروزهاي دلتايي
شش روز تعطیلی تهران و کرج از یکسو و محدودیت‌هایی که گفته می‌شوددرروزهاي شيوع كروناي دلتا، سختگیرانه‌تر از گذشته اعمال خواهد شد از دیگر سو پیش رو قرار گرفته است. در این میان سواحل مملو از مسافر است و ویلاها و اتومبیل‌ها با پلاک استانی با قیمت‌های هنگفت اجاره می‌روند.
بنابر این مصوبه تردد از این استانها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهند شد. موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهرها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
این تعطیلی ۶ روزه شرایط را برای سفر به استان‌های شمالی مهیا کرده است. از آنجایی که بیشترین مسافران استان‌های شمالی را ساکنان تهران و کرج دربرمی‌گیرند، بیم آن می‌رود که این تعطیلی فرصت مناسبی برای سفر تابستانه تهرانی‌ها و کرجی‌ها به شمال کشور ایجاد کند.
هرچند مسئولان از محدودیت سفر بین استانی و ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی خبر می‌دهند اما اعمال سلیقه‌ای این محدودیت‌ها در تعطیلات گذشته با وجود ممنوعیت‌هایی که عنوان و اجرا نشد، سبب شده تا عموم جامعه نسبت به عملی شدن یا نشدن این محدودیت‌ها تردید پیدا کنند و به نوعی بار سنگین جریمه شدن را به جان بخرند و به سواحل شمالی بروند.
به گزارش ايلنا برخی از مسافران گیلان، ماشین با پلاک استان اجاره می‌کنند تا بتوانند به راحتی تردد کنند. اجاره ماشین نیز بستگی به نوع ماشین دارد چنانکه تیبا و ساینا از روزی ۵۰۰ هزار تومان تا لنکوروز روزی ۴ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. در این میان اجاره ویلا از شبی ۳۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان است که بستگی به شرایط ویلا و امکاناتی که در اختیار مسافر می‌گذارد و منطقه آن دارد. ویلاهای لاکچری بخصوص آن‌هایی که به ساحل نزدیک هستند با استخر و سونا و اتاق‌های مستر شبی ۶ میلیون تومان هستند. بیشتر این ویلاها سمت انزلی، زیباکنار و منطقه آزاد هستند. برخی هم در نزدیکی جنگل هستند.
سايت خبري–تحليلي شمالي عبارت هزينه اجاره يك شب ويلا درغرب مازندران را بيش از 7 ميليون تومان عنوان كرده است.
اين رسانه،هزينه يك روزسفربه مازندران رابا محسابه ساير هزينه ها،برابر باسه روز اقامت دربهترين هتل هاي انتاليا توصيف كرده است.
گلنارعباسي
  http://asremizban.com/vdcakon6149n0.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما