تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۶۸
جالب است ۰ +
هفته گذشته دکتر احمدی نژاد به منظور بازدید از نمایشگاه بزرگ بین‌المللی «اکسپو» که به تازگی در امارات متحده عربی، و با حضور گسترده کشورهای مختلف جهان برپا شده است، عازم دوبی شد.
احمدي نژاد دراكسپو/سفري كه رمزگشايي نشد
به گزارش عصرميزبان هیاتی ازهمکاران احمدی نژادو همسروي نيز در این سفر اورا همراهي كردند.
سید محمد حسینی،سرکنسول ایران در دوبی و امارتهای شمالی از محمود احمدی‌نژاد در فرودگاه دوبی استقبال کرد.
احمدي نژاد درپاويون ايران پيامي هم براي مردم جهان صادركرد.
در اين پيام امده است: اکسپو برای همبستگی جهانی و برای ساختار آینده است. شعار اکسپو و بخصوص امسال که در کشور همسایه و دوست ما، امارات برگزار می شود، همفکری برای ساختن آینده بهتر است، یعنی متعلق به همه است.مرزهای پوشالی ساخته شده توسط شیطان،تحت نام های گوناگون اعم از مرزهای جغرافیایی، نژادی، سیاسی و حتی مرزهای مذهبی،مانع همبستگی و پیشرفت ملت ها، مانع ساختن دنیایی پر از صلح و برادری برای همه است و این نمایشگاه کمک می کند که همه با داشته هایشان برای تعامل،همفکری،ساختن و همکاری بیایند.ملت بزرگ ایران سابقه طولانی و ذخایر فرهنگی عظیم انسانی و جهانی دارد. در واقع فرهنگ ملت ایران، فرهنگ جهانی ست، فرهنگ تعامل و فرهنگ برادری، صلح و دوستی است، فرهنگ ساختن آینده ای بهتر برای همگان است،فرهنگ همکاری و همدلی ست. جا دارد که ملت و کشور ایران در این عرصه جهانی بخصوص در این نمایشگاه حضور پررنگ تر و اثرگذارتری داشته باشد.
سفر غیررسمی احمدی نژاد به اکسپو دبی هنوز رمزگشایی نشده است واین گونه استنباط می‌شود که سفر وي هدفمند بوده است.
حضور «محمود احمدی‌نژاد» که یک چهره سیاسی به شمار می‌رود،در نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» دبی که یک رویداد اقتصادی و تجاری است،مثل همه کار‌های دیگر وی عجیب است و دقیقا نمی‌توان گفت در چه قالبی می‌توان این اقدام را تحلیل و ارزیابی کرد!
آنچه بیش از چرایی حضور رئیس دولت نهم و دهم در دبی حائز اهمیت است و اذهان را به خود مشغول کرده،خروج احمدی نژاد از کشور است،چون پیش از این گفته می‌شد، احتمالا به دلیل ممنوع الخروج بودن رئیس جمهور اسبق، وی به احتمال فراوان اجازه خروج از کشور را دریافت نکند.
نمایشگاه جهانی،اکسپو جهانی که به اختصار اکسپو نامیده می‌شود نمایشگاهی بین المللی و بسیار معتبر است که هرچندسال یک بار برای نمایش و ارائه دستاورد‌های ملل مختلف برگزار می‌شود.
http://asremizban.com/vdcjfoe8zuqem.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما