تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۲۸
جالب است ۰ +
جشنواره سفرنگاری اردکان‌گرام

فضای مجازی رنگ و بوی اردکان گرفت

در جشنواره سفرنگاری اردکان‌گرام حدود ۷۰ سفرنویس برای تولید محتوا درباره شهرستان اردکان در حال رقابت با یکدیگر هستند.
فضای مجازی رنگ و بوی اردکان گرفت
جشنواره اردکان گرام، روایت‌ هیجان‌انگیز آنهایی است که می‌بینند، حس می‌کنند و به رشته تحریر در می‌آورند، در قاب دوربین جای می‌دهند و برای مسافران آینده ثبت می‌کنند.
هدف از برگزاری جشنواره سفرنگاری اردکان‌گرام، شناسایی و معرفی ظرفیت‎ های گردشگری این شهرستان از طریق ابزارهای فضای مجازی (وبلاگ، وب‌سایت و اینستاگرام) است تا به مدت یک هفته اردکان به دنیا معرفی شود و بتوان به معرفی دیدنی های منطقه و ظرفیت‌های گردشگری آن به مردم کشور ایران و دنیا به کمک ابزار فضای مجازی و شبکه‌های پرداخت.
جشنواره اردکان گرام از دوم تا هفتم بهمن ماه ادامه دارد، مجموعا ۱۸۹ نفر در این مراسم مهیج ثبت نام کردند که ۷۰ نفر پذیرفته شدند؛ از این تعداد هم ۵۰ نفر ار استان های مختلف کشور و ۲۰ نفر هم محلی هستند.
نویسندگان وبلاگ ها، وب سایت ها و صفحات اینستاگرام به زبان های انگلیسی و فارسی در این رویداد جذاب شرکت کردند و هیچ محدودیت سنی برای شرکت کنندگان در این جشنواره وجود نداشته است.
شرکت کنندگان در یکی از حوزه های سفر، گردشگری، عکاسی، محیط زیست، حیات وحش، صنایع دستی، خوراک، تاریخ، سبک زندگی و آداب و رسوم اقوام ایران و جهان در این رویداد حضور دارند.
آنها ضمن معرفی اردکان در فضای مجازی، آثار خود را مستند کرده  و در مراحل بعدی آن را به صورت کتاب منتشر خواهند کرد.
تدوین کتاب گردشگری اردکان با نام اهل اردکانم، چاپ سه نقشه‌ ایزوترمیک اردکان و تدوین طرح توسعه شهر اردکان توسط کارشناسان از دیگر اقداماتی است که به موازات برگزاری این رویداد در حال انجام است.
جشنواره سفرنگاری اردکان گرام از ۲ تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری محمد گایینی در اردکان برگزار می‌شود.

  http://asremizban.com/vdcgr79w4ak9x.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما