تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۷۱
جالب است ۰ +
رئیس مجلس نروژ با انتشار یک پیام ویدئویی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.
رئیس مجلس نروژ: مردم ایران درقلب من هستند
به گزارش عصرمیزبان مسعود قره‌خانی رئیس مجلس نروژ که یک فرد ایرانی‌الاصل است با انتشار یک پیام ویدئویی در حساب اینستاگرامی خود فرارسیدن نوروز و سال جدید شمسی را تبریک گفت و برای مردم ایران آرزوی رفاه و سلامتی کرد.
وی که از سال 2017 عضو مجلس نروژ بوده است در این پیام ویدئویی پس از معرفی خود تاکید می‌کند که متولد تهران است اما اکنون در نروژ زندگی می‌کند.
این سیاستمداردرحالی که تنها پنج سال داشت، به همراه خانواده‌ اش به این کشور حوزه ی اسکاندیناوی مهاجرت کرد. قره خانی در نروژ در رشته ی رادیوگرافی تحصیل کرد.
مسعود قره‌خانی که 39 سال سن دارد در ادامه فرارسیدن نوروز را به تک تک مردم ایران تبریک گفت و افزود: درست است که اکنون نروژ کشور من به حساب می‌آید اما مردم ایران همیشه در قلب من هستند. با هم خوب باشید. نوروزتان مبارک.
قره‌ خانی با تکیه زدن بر مسند ریاست پارلمان نروژ در جایگاه دومین مقام ارشد این کشور پس از پادشاه نروژ، هارالد پنجم، قرار گرفته است.
این سیاستمدار سوسیال دموکرات پیش از این ریاست کمیته مهاجرت حزب کارگر را بر عهده داشته و از استان بوسکرود به عنوان نماینده به پارلمان راه یافته است.
قره‌خانی در یادداشتی که در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک منتشر کرد نوشته که او و خانواده‌اش پس از یک سفر طولانی در حالی وارد نروژ شده‌اند که یک دلار بیشتر پول نداشته‌اند.


  http://asremizban.com/vdcebz8xijh8f.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما