تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۳۸۲
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
سازمان جهانی گردشگری برگزار می کند

انتخاب بهترین روستاهای گردشگری ۲۰۲۲

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) برای دومین سال متوالی طرح معرفی « بهترین روستاهای گردشگری » را اجرا می‌کند.
فراخوان ثبت نام بهترین روستاهای گردشگری ۲۰۲۲
فراخوان ثبت نام بهترین روستاهای گردشگری ۲۰۲۲
هدف از معرفی بهترین روستاهای گردشگری، توسعه گردشگری روستایی و پیشبرد نقش گردشگری در حفاظت از مناظر، تنوع طبیعی و فرهنگی و ارزش‌ها و فعالیت‌های بومی روستاها، از جمله خوراک‌شناسی محلی با هدف دستیابی به اهداف توسعه پایدار است.
طرح معرفی بهترین روستاهای گردشگری برای نخستین‌بار در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و در مجموع ۱۷۴ روستا از ۷۵ کشور عضو UNWTO در این طرح شرکت داشتند. از این تعداد ۴۴ روستا به عنوان بهترین روستاهای گردشگری شناخته شدند. حالا پس از اجرای موفق این طرح در سال ۲۰۲۱، سازمان جهانی گردشگری بار دیگر از تمام کشورهای جهان دعوت کرده است تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷ تیر ۱۴۰۱) نامزدهای خود را برای شرکت در این طرح معرفی کنند.
این طرح ابتکاری شامل ۳ بخش معرفی برترین مقاصد گردشگری روستایی متعهد به نوآوری و پایداری، ارتقای بهترین روستاهای گردشگری و تشکیل شبکه بهترین روستاهای گردشگری است.
همزمان با این فراخوان، نخستین جلسه شبکه بهترین روستاهای گردشگری نیز در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۲ با حضور ۶۰ عضو این شبکه، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
  http://asremizban.com/vdcgrx9w4ak97.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلان وخسته نباشید خدمت شما
متاسفانه درروستایی زندگی میکنیم که شورای محل ودهیار وگروهی فرصت طلب مانع گسترش گردشگری وتوسعه درروستا میباشند وسنگ لای چرخ گرشگری میگذارند مدتی است که به بهانه کرونا وتنفس جنگل انرا بستن واین محدودیت باعث ویرانی راه جنگلی وقاچاق چوب وفرار گردشگر از منطقه شده وسبب ازرونق افتادن کسب وکار شده .مردم این روستا(سنگده)درامد عمده شان از توریست ومسافر وگردشگر بوده که به یمن قدم شوم شورای این دوره ازرونق افتاد وهیچ مسئول وگروهی جوابگوی مردم نمیباشد .
جنگل راش ،کوه وآبشار اوبن وتلارسربند وخیلی جاهای زیبا ودیدنی این منطقه رو از مردم محلی ومسافر دریغ کردن.باشد که کسی جوابگو باشد