تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۳
جالب است ۰ +
کلاس درسی برای هتل های ایرانی

هوشمندی یک مدیر فروش همسایه

مجموعه هتل‌های حبتور سیتی دبی درتلاش است تا در بازار ایران توجه گردشگران را جلب کند.
هوشمندی یک مدیر فروش همسایه
مجموعه هتل‌های حبتور سیتی دبی، از زیرمجموعه برند هیلتون، یکی از مجموعه هتل‌های زیبا و لوکس دبی است که در سال‌های اخیر در میان گردشگران ایرانی که به امارات سفر می کنند، محبوب شده است.
ایران، بازاری ارزشمند برای صنعت هتلداری دبی محسوب می‌شود و به همین خاطر است که "زمیرا آوگانوا" مدیر فروش مجموعه هتل‌های حبتور سیتی، این روزها به ایران آمده و با مدیران برخی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی و پلتفرم‌های رزرواسیون کشور از جمله علی‌بابا، ایوار، ندای پارسه، گلفام و …دیدار داشته است تا این هتل‌ها را بیشتر معرفی کند.
آوگانوا همچنین سه‌شنبه شب ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در یک ضیافت افطار با همراهی شرکت "دریم‌دیز"دبی، میزبان مدیران بیش از ۴۵ آژانس گردشگری و پلتفرم رزرواسیون خدمات سفر بود؛ رویدادی که «رسانه قطب نما»به عنوان همکار تجاری و مجری بازاریابی شرکت دریم دیز در ایران، برگزارکننده آن بود.
این مجموعه شامل سه هتل ۵ ستاره از جمله "حبتور پالاس"،"وی هتل" و" هیلتون دبی "است. این هتل‌ها که طیف وسیعی از سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهند، در مرکز شهر دبی و در کنار خیابان مشهور شیخ زاید قرار گرفته‌اند و مشرف به کانال آبی دبی هستند.
 بازاریابی و سفرمدیرفروش هتل های حبتورسیتی می تواند الگویی باشد برای هتل های پنج ستاره ایرانی که دست یابی به بازارهای جهانی به راحتی امکان پذیر نیست و به معرفی هوشمندانه و حرفه ای نیاز دارد.
http://asremizban.com/vdcakeny149nw.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما