تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۶۸
جالب است ۰ +
فرودگاه بین‌المللی دبی اکنون بزرگترین سالن خواب جهان را در خود جای داد.
بزرگترین سالن استراحت در فرودگاه دبی
این سالن دو طبقه که بزرگ‌ترین سالن خواب فرودگاهی درمنطقه خاورمیانه به شمار می‌رود،با کابین‌های تخت دو طبقه،اتاقک‌هایی با تخت‌هایی به ‌سبک هواپیماها،سالن استراحت و اتاقک‌های تجاری با میزهای تاشو، ایستگاه‌های شارژ و قابلیت تبدیل به فضا برگزاری جلسه از مسافران میزبانی می‌کند.
هزینه استفاده از اتاقک‌های خواب عایق صدا، از ۱۰۰ دلار برای شش ساعت اقامت آغاز می‌شود.
تخت این اتاقک‌ها، مشابه صندلی‌ هواپیما در بخش فرست کلاس طراحی شده است. مسافران می‌توانند با پرداهت هزینه اندکی از بالش، پتو و سایر امکانات رفاهی نیز برخوردار شوند.
نرخ رزرو کابین‌های تخت دو طبقه نیز از ۱۷۳ دلار برای شش ساعت اقامت آغاز می‌شود و این کابین‌ها که کابین‌های خانواده هم نام دارند، شامل یک تخت دونفره، تخت‌ دو طبقه، یک تخت خواب کودک و یک تخت نوزاد است.
مسافران تجاری که به دنبال رزرو اتاقک‌های کاری برای انجام وظایف خود هستند هم می‌تواند با پرداخت ۴۳ دلار یک کابین را برای دو ساعت رزرو کنند.مسافرانی که می‌خواهند تنها چند ساعتی در این سالن استراحت کنند نیز می‌توانند با پرداخت ۲۹ دلار برای دو ساعت، وارد این سالن شوند و روی صندلی‌های راحت، استراحت کنند. کمد و ایستگاه قهوه و نوشابه‌های غیرالکلی با نوشیدنی‌های نامحدود رایگان برای مهمانان از دیگر امکانات این سالن است. مسافران هم چنین می‌توانند با ۲۰ دلار، از خدمات دوش این سالن استفاده کنند.

  http://asremizban.com/vdcbuwbaprhb0.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما