تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۹۳
جالب است ۰ +

فروش بیش از ۵۰ درصد تورهای جام جهانی

سه شب اقامت 98 میلیون تومان!
تاکنون پنجاه درصد تورهای رسمی جام جهانی قطر به فروش رفته است.
فروش بیش از ۵۰ درصد تورهای جام جهانی
رقابتهای فوتبال جام جهانی در شرایطی از آبان ماه سالجاری به میزبانی قطر برگزار خواهد شد که ایرانیان زیادی تمایل به حضور در دوحه و تماشای دیدارهای تیم ملی ایران دارند.
تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز هم گروه است و در نخستین دیدار خود باید به مصاف تیم ملی انگلیس برود. 
شرکت سفرهای علی‌بابا، تنها نماینده رسمی فیفا برای فروش پکیج‌های جام جهانی در ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تاکنون بیش از نیمی از ظرفیت تورهای مربوط به بازی‌های تیم ملی در این مسابقات که به کشورمان اختصاص پیدا کرده فروش رفته است. در این‌ بین با توجه به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از هتل‌های ۴ و ۵ ستاره ظرفیت این بخش از خدمات نیز رو به پایان است.
این در حالی است که با توجه به کاهش موجودی هتل‌ها و ادامه‌دار بودن چالش اقامتگاه در کشور قطر، هزینه هتل‌های باقی‌مانده از سمت فیفا در این مدت تا ۵۰ درصد افزایش داشته است. به همین خاطر علی‌بابا اعلام کرده از این هفته اقدام به باندل کردن بلیط‌های میزبانی (مچ هاسپیتالیتی) با هتل‌آپارتمان‌های تک و دو خوابه می‌کند تا هزینه‌ها در عین حفظ کیفیت کنترل شوند.
مجید حسینی نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا در این مورد گفت: تصمیم گرفتیم با ظرفیت‌سنجی در قطر و اضافه کردن هتل‌آپارتمان‌های مجهز به سبد محصولاتمان، هزینه‌ها را تا حد امکان کاهش دهیم. از این رو در پکیج‌ها، گزینه‌هایی مثل اقامت ۳ شبه یک نفر برای تماشای یک بازی تعریف شده که از مبلغ ۹۸ میلیون تومان شروع می‌شود. این پکیج‌ها هم‌ اکنون در دسترس قرار گرفته است و ظرفیت محدودی دارند. 
مدیرعامل علی‌بابا همچنین با توجه به پررنگ شدن دغدغه اقامت برای برندگان قرعه‌کشی فدراسیون فوتبال، از راه‌حل‌های جدید این شرکت گفت. وی تأکید کرد: از ابتدای همکاری با فدراسیون جهانی فوتبال و اعلام عمومی نمایندگی علی‌بابا، مکرراً تمایل خود را برای تعامل با فدراسیون فوتبال اعلام کردیم اما تاکنون این مهم به نتیجه‌ای نرسیده است. اما با توجه به افزایش نگرانی برندگان قرعه‌کشی نمی‌توانستیم بی‌تفاوت بمانیم و در نهایت به راه‌حل مناسبی برای این عزیزان رسیدیم.
وی ادامه داد: در این راستا بخش قابل‌توجهی از ظرفیت اضافه‌شده در وب‌سایت فروش که مربوط به اقامت است به این علاقه‌مندان تخصیص داده خواهد شد. خوشحالیم که اعلام کنید آنها از امروز می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش علی‌بابا، بدون نیاز به خرید بلیط بازی‌ها، ظرفیت باقی‌مانده هتل‌ها و آپارتمان‌ها را به‌صورت تک خدمت رزرو کنند.
پکیج مسابقه افتتاحیه، در کنار بازی‌های ایران – آمریکا و آلمان - اسپانیا بیشترین تقاضا را در بین ۴۸ بازی دور گروهی به خود اختصاص داده است.
http://asremizban.com/vdcjftexzuqeh.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما