تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۵۰۵
جالب است ۰ +
شرکت هواپیمایی اتحاد در یک اقدام خلاقانه اعلام کرده است که برای هر مهمانی که صندلی اقتصادی را رزرو می کند، یک درخت حرا یا مانگرو خواهد کاشت.
ابتکار هواپیمایی اتحاد: هر صندلی اقتصادی = یک درخت حرّا
این شرکت هواپیمایی، پیش از این برنامه «جنگل حرای اتحاد» را برای حفاظت از محیط زیست و حیات وحش راه اندازی کرده که شامل مجموعه ای از جنگل های حرا و دیگر جنگل ها در ابوظبی و سراسر جهان است. اکنون نیز هواپیمایی اتحاد متعهد شده است که از طرف هر مهمانی که در پروازهای اتحاد یک صندلی اقتصادی
(Economy Space) رزرو کند، یک درخت حرا خواهد کاشت. گفتنی است که این شرکت هواپیمایی، اطمینان می دهد که هر صندلی اقتصادی فروخته شده، بدون تولید کربن خواهد بود. این درختان در جنگل حرای اتحاد و ۱۰ روز پس از رزرو پرواز، کاشته خواهند شد.
هر درخت حرا می تواند مقدار دی اکسید کربن تولیدشده توسط یک پرواز ۸ ساعته را در طول عمر خود جذب کند. به همین دلیل، شرکت هواپیمایی اتحاد قصد دارد، تا سه ماه اول سال ۲۰۲۳ میلادی، ۱۸۲ هزار درخت حرا بکارد. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر تنها یک جنگل حرا در ابوظبی دارد و می خواهد در آینده نزدیک، جنگل های حرا را در همه قاره هایی که در آن ها خدمت ارائه می کند، راه اندازی کند.
http://asremizban.com/vdcd2k0k6yt0z.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما