تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۵۰۹
جالب است ۰ +
فراخوان مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی

رویدادهای مهم گردشگری سلامت در مهرماه

گردشگری سلامت با شروع پاییز شاهد رویدادهای مهمی خواهد بود.
رویدادهای مهم گردشگری سلامت در مهرماه
کنفرانس و نمایشگاه دیجتال هلث آفریقا و خاورمیانه از سی ویکم شهریور تا دوم مهرماه در تونس با حمایت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی برگزار می شود.
به گزارش عصرمیزبان مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، هشتم و نهم مهرماه هم نمایشگاه اکسپو تراول روسیه را با مشارکت شرکت های گردشگری و گردشگری سلامت برنامه ریزی کرده است.
اخرین مهلت برای حضور در این رویداد 16 شهریور اعلام شده است.
نشست تجاری بین المللی سلامت و گردشگری عمان هم دیگری رویدادی است که پنجم مهرماه در مسقط برگزار می شود.کنگره گردشگری درمانی آفریقا(AMTC) با هدف آشنایی با بازار آفریقا از دیگر رویدادهای مهم این حوزه است که 15 تا 17 مهرماه با حضور بیش از پنجاه کشور درتونس میزبان فعالان این عرصه است.
فعالان گردشگری سلامت برای ثبت نام در این رویدادها می توانند به سایت ثبت نام انلاین www.htdcenter.com مراجعه یا با شماره تلفن 26370192-021 تماس بگیرند.
حمایت از برگزاری رویدادهای بین المللی، انتقال تجارب کشورها، شناسایی و معرفی فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت بخش خصوصی و ارائه مشوق ها در زمینه فعال سازی کشورها در معرفی ظرفیت های حوزه سلامت و گردشگری سلامت از جمله اهداف مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی است.
 
http://asremizban.com/vdchtwnmd23nv.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما