تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۵۲۹
جالب است ۰ +
مدیرعامل انجمن جهانی سفر و خوراک عنوان کرد؛

مدل سفرها تغییر می کند

دومین رویداد سراسری ایران و گردشگری خوراک در سده نو پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
مدل سفرها تغییر می کند
"اریک ولف" مدیرعامل انجمن جهانی سفر و خوراک در پیامی برای این همایش گفت: در آینده با تغییراتی درحوزه توسعه گردشگری داخلی و کاهش سفرهای داخلی رو به رو خواهیم بود.
به گزارش عصرمیزبان وی تصریح کرد: اکنون هزینه سفرهای طولانی چهار برابر شده است و مردم تمایل دارند به جای سفرهای طولانی و گران به سفرهای کوتاه و ارزان بروند. پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳ با توجه به میل مردم به سفر، مدل سفرها تغییر کند. مردم به سفرهای مسئولانه بیشتر اهمیت می‌دهند. اینکه کدام رستوران کمتر پلاستیک مصرف می‌کند یا کدام مرکز اقامتی به مشتری اهمیت می‌دهد برای گردشگران مهم خواهد بود.
در این مراسم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: باید کاری کنیم که تا کسی از غذای محلی شهری نخورده فکر کند انگار سفرش تکمیل نشده است.
وی افزود: ما تا برندسازی برای خوراک نداشته باشیم و در کنارش بسته بندی‌های مناسب نباشد نمی‌توانیم این بخش را راه اندازی کنیم.
در پایان این برنامه از افراد فعال در حوزه گردشگری خوراک، برترین مقالات و برترین سرآشپزها تجلیل شد. این رویداد در بخش های گردشگری خوراک و توسعه پایدار، گردشگری خوراک فرهنگ محور، گردشگری خوراک و تولیدات دانش بنیان و بازاریابی گردشگری خوراک
برنامه ریزی و اجرا شد.
http://asremizban.com/vdcjfheizuqe8.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما