تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۵۳۳
جالب است ۰ +
تعداد نظر۲
فصل پنجم «ایرانگرد» پس از حدود یک سال فیلمبرداری به آنتن شبکه یک سیما رسید.
بازگشت پاییزی قارایی
قرار است فصل پنجم مستند "ایرانگرد" در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ مردم را در استان های بوشهر، گیلان، هرمزگان، فارس، خراسان رضوی و ایلام به تصویر بکشد.
به گزارش عصرمیزبان این مجموعه مستند علاوه بر معرفی طبیعت منحصربه فرد کشورمان، با نگاهی ساده و صمیمانه آداب و رسوم روستانشینان، عشایر و ییلاق نشینان این مرز و بوم را به زیبایی به تصویر درآورده است.
رویکرد مستندهای قبلی ایرانگرد بر یک موضوع متمرکز نبود و گلچینی از شاخصه‌های اکوتوریسم ایران با محوریت آداب، موسیقی، غذا، پوشش اقوام و عشایر و معماری روستاها را در بر می‌گرفت
جواد قارایی کارگردان و مجری مستند ایرانگرد برای تهیه این برنامه با یک تیم فیلمبرداری به شهرها و استان‌های مختلف ایران سفر کرده و روایت زندگی فردی شهرنشین را به تصویر کشیده که برای رسیدن به آرامش، به دل طبیعت پناه می‌برند.
وی درباره فصل جدید این مستند گفت: در فصل پنجم ایرانگرد سعی کردیم در تحقیق و پژوهش نگرش عمیق تری داشته باشیم و در حوزه فرهنگ، تاریخ و مردم شناسی از تحقیقات گسترده تر و جامع تری بهره بگیریم.
قارایی افزود: این مجموعه با جدیدترین تجهیزات و با تکنولوژی روز دنیا تولید و کیفیت تصویربردای نسبت به فصول گذشته باز هم ارتقاء داده شده است.
http://asremizban.com/vdcebx8nijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت بهش که تو این شرایط داره ایران رو معرفی می کنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
احساس می کنم این مجموعه کمی به تکرار دچار شده