تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۵۳۸
جالب است ۰ +
تعداد نظر۳
درمیان مسئولان دولت، وزیر گردشگری مقامی بود که درک و تحلیل درستی از وقایع کشور داشت.
واقع بینی وزیر گردشگری در واقع اخیر
به گزارش عصرمیزبان عزت الله ضرغامی به خوبی می داند که چنین وقایع اجتماعی صنعت گردشگری یک کشور را با خسارات جبران ناپذیری مواجه و ایران هراسی را در جهان ترویج خواهد کرد.
بیشترین آسیب چنین وقایعی متوجه صنعت گردشگری ایران می‌شود که متاسفانه همواره از نگاه حاکمیتی مغفول می‌ماند.
او در روزهای نخست اعتراض ها و اغتشاش های اخیر هرچند کوتاه اما واقع بینانه و منطقی در توییتی نوشت:« برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین، به سقوط دومینو وار نظام منجر نمی‌شود. بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم. ».
برخی از مسولان کشور و حتی فعالان گردشگری، اظهارات وزیر میراث فرهنگی را مرتبط با وظایف این وزاتخانه نمی‌دانند. این درحالی است که هرگونه رویداد و اتفاق اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کاملا با معادلات گردشگری پیوند خورده است.
سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توییت اخیرش موضع خود را نسبت به عملکردِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.
او نوشته است: «مدتی پیش در مورد ستاد امر به معروف توییتی زدم و مورد گله قرار گرفتم که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می‌کنم؟ امروز که ظاهرا همه‌یِ آن دوستان به همین نتیجه‌ رسیده‌اند، می‌گم: «باباجون مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟»
وزیر میراث فرهنگی را با گذشته اش قضاوت نکنیم. او در وارتخانه میراث فرهنگی به خوبی به موانع و آسیب‌های اجتماعی در ایران پی برده و با واقعیت های میدانی جامعه امروز آشناست .
 
http://asremizban.com/vdcjfoeizuqet.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ضرغامی به دلیل فعالیت های فرهنگی و رسانه ای درک درستی از معادلات پیدا کرده.
ولی نماینده ای که فرق توییت و کفتر بازی رو در دنیای امروز نمی دونه به چنین نگاه هایی حمله ور می شه.
فکر کنین مغز یه انسان اونم یه نماینده محلس چقدر باید زنگ زده باشه که با شنیدن نام میراث اریا که کارش معرفی ایرانه، به یاد اریا مهر می یوفته.
معلومه که نمی فهمن درک درست از معادلات یعنی چی
feedback
Iran, Islamic Republic of
گشت ارشاد مسولان چه شد ؟
یکی نیست ستاد امر به معروف بهارستان رو راه بندازه.
پیشنهاد می کنم نام خبرگزاری ملت رو در مجلس به خبرگزاری همین چند نفر تغییر بدین.
چون یاد کفتربازی میرفتیم!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا که با فشارهایی که اوردن حرفشو پس گرفت.
البته کاملا مشخصه که با فشار و تهدید
حرفی رو که زد ماست مالی کرد