تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۵۴۳
جالب است ۰ +
هتل جهانگردی بسطام میزبان رئیس رسانه ملی و کارگران سریال سلمان فارسی بود.
گفتگو برای سلمان در هتل جهانگردی بسطام
رئیس صداوسیما با سفر به شاهرود، در جریان ساخت سریال تاریخی سلمان فارسی قرار گرفت. پیمان جبلی بعد از حضور در لوکیشن کلیسای دمشق و مشاهده برداشت چند پلان به داوود میرباقری و عوامل مختلف سریال خسته نباشید و خدا قوت گفت.
جبلی، سریال سلمان فارسی را دارای ابعاد متنوع در حوزه های فرهنگ جهانی، تمدن ایرانی و ارتقای هنر ملی معرفی کرده و از همت عوامل این سریال قدردانی کرد. 
داوود میرباقری، نویسنده و کارگردان سریال سلمان فارسی نیز با خوش‌آمدگویی و ابراز تشکر و خرسندی از حضور  پیمان جبلی گفت، این سریال کار پیچیده‌ای است که جغرافیای عظیم داستانی و تاریخی را شامل می‌شود و روایتگر هجرت سلمان برای یافتن حقیقت است.
رئیس سازمان صداوسیما در ادامه دیدار خود به لوکیشن قسمت دریایی‌های سریال سلمان فارسی شامل بخش دریاچه، کشتی‌ها و غار رفت و از ایجاد ظرفیت‌های گردشگری جدید برای شهر شاهرود به واسطه ساخت سریال سلمان فارسی ابراز خرسندی کرد.
این سریال به زندگی و زمانه سلمان فارسی یار ایرانی پیامبر در سه فصل ایران دوران ساسانی، بیزانس و صدر اسلام می پردازد. تصویربرداری این سریال از آذر ۱۳۹۸ در کرمان آغاز شده و در شاهرود، قشم، جلفا، شهرک های سینمایی غزالی، نور و دفاع مقدس ادامه داشته و هم اکنون تصویربرداری یک سوم میانی آن به پایان رسیده است.
http://asremizban.com/vdcfimdtaw6dj.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما