تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۵۵۱
جالب است ۰ +
تعداد نظر۳
شش مجری برگزاری تورهای جام جهانی مشخص شدند.
دو اعلام نظر متفاوت پیرامون تورهای جام جهانی
به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی شش شرکت گردشگری علی بابا، الی گشت، سام سیر، ماکان سفر جهان، آمیتیس بال پارس، طلوع خورشید سفیر به عنوان مجریان رسمی تورهای جام جهانی معرفی شده اند.
این شرکت ها در حالی به عنوان مجری برگزاری تورهای جام جهانی معرفی شده اند که بر اساس وظایف خود می بایست نسبت به ورود گردشگران جام جهانی به ایران نیز اقدام کنند و تنها به کسب درآمد از ایرانیان علاقمند به حضور در قطر تمرکز نکنند.
تلاش برای ورود گردشگران جام جهانی به ایران، در نشست های مختلف از سوی مدیران مرتبط رسانه ای شده  اما به سرانجام نرسیده است.
اسامی این شرکت ها در حالی اعلام شده است که بر اساس همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و سفیر ایران در قطر، مسافران جام جهانی می‌توانند بلیط پرواز یک‌طرفه ایران به قطر را تنها با ۵ میلیون تومان خریداری کنند.
دراین همکاری مشترک عنوان شده که علاقه‌مندان می‌توانند بلیط پروازهای رفت و برگشت جام جهانی قطر را با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان تهیه کنند؛ اما به این شکل که مسافران می‌توانند برای تماشای هر بازی صبح به قطر رفته و شب به ایران بازگردند. به این ترتیب، قیمت هر مسیر ۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان تمام می‌شود.
قیمت بالای پروازهای جام جهانی باعث شده تا بسیاری از طرفداران فوتبال قید تماشای بازی‌های ایران در جام جهانی را بزنند. از طرف دیگر، پکیج‌های ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی جام جهانی قطر نیز منجر به تشکیل بازار سیاه در این زمینه شده است.
http://asremizban.com/vdcebz8nijh8n.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
الان از کجا بخریم.
از شرکت ها یا خود ایرلاین ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
کی بر کار شرکت ها نظارت می کنه
خود این شرکت ها عامل گرونی قیمت تورها هستن
ساز و کار نظارتی چگونه اتخاذ شده
feedback
Iran, Islamic Republic of
عمرا ۵ تومن
سرکاریه