تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۵۵۷
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
برترین مقصد فرهنگی خاورمیانه در سال 2022 معرفی شد.
برترین مقصد فرهنگی خاورمیانه معرفی شد
برندگان جوایز جهانی سفر در سال 2022 معرفی شدند و در این میان عمان مقصد برترخاورمیانه را از آن خود کرد.
برندگان بیست‌ و نهمین مراسم «جوایز جهانی سفر» یا ورلد تراول اوادرز (World Travel Awards 2022) در سراسر جهان و خاورمیانه در حالی اعلام شد‌ که به گزارش «قطبنما»، در میان برندگان بخش جهانی و همچنین خاورمیانه، نامی از نمایندگان ایران دیده نمی‌شود.
با این‌همه، «برترین هتل ایران در سال ۲۰۲۲»، «برترین تور اپراتور ایران در سال ۲۰۲۲» و «برترین آژانس مسافرتی ایران در سال ۲۰۲۲» نیز اعلام شده‌اند.
امسال نیز همچون سال‌های گذشته، بخش اعظمی از جوایز سفر به کشور امارات متحده عربی اختصاص یافته است.
مراسم «جایزه جهانی سفر» در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شد که همه ساله از برترین‌های خطوط‌ هواپیمایی، هتلداری، مهمان‌یاری و غیره تجلیل کند. نامزد‌های این جوایز، در بخش‌های متنوعی مانند هتل‌ و ریزروت‌، آژانس مسافرتی و اپراتور‌ تور، مقاصد و جاذبه‌ها، کشتی‌های کروز و... تقسیم‌بندی شده و متخصصان صنعت گردشگری و مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این رویداد به برندهای محبوب سفر خود رأی دهند.
بیست‌ و نهمین مراسم سالیانه ورلد تراول اواردز ۲۰۲۲ بیست و هشتم به پایان رسید و نامزدهایی که بیشترین رأی را در هر گروه کسب کردند، به‌ عنوان برندگان این رویداد معرفی شدند.
خاورمیانه یکی از مناطقی است که هر ساله با مقاصدی مانند دبی، ابوظبی، عربستان سعودی و اردن در رویداد جوایز جهانی سفر می‌درخشد. برندگان این دور نیز در مراسمی در ریتز کارلتون اردن اعلام شدند.
http://asremizban.com/vdcak0nm149nm.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
افرین به مسولان با لیلقت عمان