تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۵۶۹
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
ترکیه استاد استفاده از فرصت هاست.
پیوند اقتصاد و گردشگری ترکیه
رویکردی که درمیان مسئولان اقتصادی کشور ما جایی ندارد و هنوز به نقش صنعت گردشگری در شکوفایی اقتصادی پی نبرده اند.
به گزارش عصرمیزبان تبلیغات اژانس ها و شرکت های مسافرتی ایرانی برای برگزاری تورهای خرید ترکیه اغاز شده است. در این تورها گردشگری به کمک صنعت این کشور می آید و رونق اقتصادی را برای ترکیه به ارمغان می آورد.
نکته قابل تامل این تورها، قیمت های ارزان آن است. قیمت هایی که حتی با ان به شهرهای توریستی ایران هم نمی توان سفر کرد و اقامتی چند روزه داشت.
جمعه سیاه یا حراج جمعه استثنایی ترین و محبوب ترین حراجی در دنیاست. در اکثر شهرهای جهان حراج بلک فرایدی تنها یک روز است اما در ترکیه این رسم متفاوت بوده و بلک فرایدی از روز جمعه آغاز می شود و تا یک هفته به طول می انجامد. به همین دلیل تور ترکیه از یک ماه و یا حتی بیشتر، مورد استقبال مردم ایران قرار می گیرد.
 با توجه به علاقه زیاد مردم ایران به خرید و سفر به ترکیه و همچنین نزدیک بودن این کشور به ایران، هر ساله گردشگران بسیاری در نزدیکی این تاریخ به ترکیه سفر می کنند و بازار آژانس های مسافرتی برای تور ترکیه بسیار داغ می شود.
در طی این یک هفته گردشگران می توانند اغلب کالاهای برند و با کیفیتی که به آن احتیاج دارند را با تخفیف های شگفت انگیز 50 تا 70 درصد و یا حتی بیشتر تهیه کنند. مهم ترین عاملی که بلک فرایدی در ترکیه را نسبت به سایر کشورها متمایز می کند، علاوه بر تخفیف استثنایی یک هفته ای در اکثر شهرهای بزرگ ترکیه ، ادامه داشتن این حراجی است. یعنی مشتریان می توانند بعد از گذشت یک هفته هم چنان از تخفیف بهره مند شوند با این تفاوت که تخفیف کالاها از 70 درصد به 20 الی 30 درصد می رسد.
با این حال باز هم مردم این فرصت را غنیمت شمرده و کالاها را با قیمتی مناسب تر خریداری می کنند.
http://asremizban.com/vdcd2n0k6yt09.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بازار و گردشگری با هم پیوند خورده است.
ترکیه خوب بلده از چنین راه هایی درامد کسب کنه