تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۵۷۳
جالب است ۰ +
مسیر پروازی ساری- چابهار- ساری از 30 آبان امسال دایر خواهد شد.
بهار نارنج و همیشه بهار به هم می رسند
با این خط پروازی هواپیمایی وارش، ساری شهر بهار نارنج، به دیار همیشه بهار چابهار متصل می شود.
تنها بندر اقیانوسی ایران و از زیباترین خلیج های طبیعی کشور است.
جایی که دیدنی های خشکی و ابی دریا شما را مات خود می کند. اینجا جایی است برای جمع کردن خاطره.
اسکله های تجاری و صیادی فراوان، رودخانه های سرباز، باهوکلات، کاجو، بی چند، نیکشهر، بنت و راپچ، سفره های آبی دشتیاری، نسفران، کهیر، سورک، سادیچ، باغات خرما، موز، انبه، نارگیل و پاپایا، پدیده موج فشان، جنگل حرا، ساحل صخره ای، کوههای مریخی، درخت انجیر معابد، تمساح پوزه کوتاه (گاندو)، گل فشان، ساحل ماسه ای، زیستگاه لاک پشت دریایی، پرندگان مهاجر، دلفین های زیبا، فرش خزه ها، لیپار و دشتار و بسیاری جاذبه های طبیعی دیگر، جلوه هایی از زیبایی های این سرزمین دلربا محسوب می شوند.
 وقتی پا در این دیار رویایی بگذارید، جان و دلتان مهمان مردمان خونگرم آن می شود. جاذبه‌ های گردشگری چابهار آن قدر جذاب هستند که اغراق نکرده‌ایم اگر به چابهار سرزمین عجایب بگوییم؛ سرزمینی که هر چهار فصل اش طراوت بهاری دارد.
برای ماجراجویی و دیدن هنرنمایی نقاش هستی، کافی است به دیدن چابهار بیایید. تا دلتان بخواهد شگفتی برای حیرت‌زده‌ کردن و سر ذوق آوردن شما هست. زندگی مردمان این دیار سرشار از مهربانی و اداب و رسوم کهن است. غذاهای دلپذیر و صنایع دستی چابهار نیز همانند طبیعت این سامان منحصر به فرد است. میهمان نوازی مردمانش، این سامان را به مکانی برای سفرهای پرخاطره مبدل کرده است. چابهار را نمی توان روایت کرد؛ چابهار را باید دید.
http://asremizban.com/vdcicpaw2t1ay.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما