تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۹۱
جالب است ۰ +
اروپایی ها عاشق این محصول لوکس ایرانی هستند.
اروپایی ها عاشق خاویار ایرانی
كشور‌هاي اروپايي يكي ازمهمترين مقصد‌هاي صادرات محصولات خاوياري ايران محسوب مي‌شوند و در صدر اين كشور‌ها انگليس، فرانسه و اسپانيا قرار دارند.
با تلاش‌هاي صادركنندگان بخش خصوصي، هم اكنون كشور روسيه به يكي از اصلي‌ترين مقاصد محصولات شيلاتي كشور به ويژه خاويار شده است.
سال گذشته در مجموع بيش از ۶۰۰ تن گوشت ماهيان خاوياري و ۶ تن خاويار به بازار‌هاي هدف صادر شد كه اين امر نشان از ظرفيت بالاي بازار‌هاي جهاني براي صادرات محصولات خاوياري است.
در حال حاضر ۱۷۰ واحد مزرعه پرورش ماهيان خاوياري در سطح كشور فعال هستند كه از اين تعداد ۱۳۰ واحد داراي مجوز توليد ماهيان خاوياري هستند.
خاویار ایرانی نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی نیز بسیار شناخته شده و پرطرفدار است. در واقع وضعیت به گونه‌ای است که کشورهای دیگری که در حوزه صادرات خاویار فعال هستند، برای فروش بهتر خاویار صادراتی خود، آن را به عنوان خاویار ایرانی معرفی می کنند.
خاویار سیاه که به مروارید سیاه معروف است، از گونه‌های منحصر به فردی از ماهی‌های موجود در دریای خزر استخراج می‌شود. شاید همین کمیاب بودن، انحصاری بودن گونه و کیفیت بسیار بالای خاویار ایرانی، آن را از سایر خاویارهای موجود متمایز کرده است. در واقع تمام خاویارهای تولید شده در ایران، چه به صورت دریایی و چه به صورت پرورشی، جایگاه خاصی در کل دنیا دارند و به عنوان بهترین نوع خاویار شناخته می‌شوند.
http://asremizban.com/vdciczaw2t1a3.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما