تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۵۹۷
جالب است ۰ +
چاشنی اصیل ایرانی

هفت وسوسه انگیز بیجار

در سفر به اینجا نمی توانید در مقابل این محصول مقاومت کنید.
هفت وسوسه انگیز بیجار
پاییز در کنار رنگ‌های زیبا و چشم نوازِ طبیعت، تابش طلایی رنگ خورشید و در کنار سرگردانی بادهای بی‌تاب، ذائقه مردم را نیز نوازش می‌دهد و بانوانِ هنرمند ایرانی در این فصل پر جاذبه آستین‌ها را بالا می‌زنند و بساط ترشی و شور انداختن را پهن می‌کنند. 
ترشی هفت بیجار همدان اصالتی ۱۵۰ ساله دارد و وجه تسمیه اش هم به اندازه خودش جذاب است. این ترشی به خاطر مواد تشکیل دهنده که شامل هفت میوه، هفت ادویه و هفت سبزی است به هفت بیجار مشهور شده است. بیجاری ها پاییز دست به کار می شوند و این خوشمزه حیرت انگیز را برای سفره های پاییزی و زمستانی شان تهیه می کنند.
ترشی هفت بیجار در دو نقطه از کشور تهیه می‌شود که ترشی تهیه شده در بیجار کاملا متفاوت با ترشی تهیه شده در شمال کشور است چرا که ترشی هفت بیجار شامل هفت میوه، هفت سبزی معطر، هفت نوع ادویه محلی و سرکه هفت ساله محلی است که نشان از قدمت بالای این ترشی دارد.
پاییز و زمستان ایرانی ها سر سفره شان چاشنی می گذارند به نام ترشی. ترشی در گوشه گوشه ایران به همت کدبانوهای خوش ذوق ایرانی به فراخور مواد اولیه ای که در آن منطقه از قدیم پیدا می شده به شکل ها و طعم ها و عطرهای مختلف تهیه می شود.
http://asremizban.com/vdcebf8nijh8o.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما