تاریخ انتشار :شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۶۱۰
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
مهر و ماه پلمب شد.
انداختن توپ برخورد با بی‌حجابی در زمین گردشگری
مجتمع گردشگری مهر و ماه قم با ٧٠٠ پرسنل به دلیل بی حجابی پلمب شد.
مجتمع بزرگ گردشگری رفاهی مهر و ماه واقع در کیلومتر ۶ بزرگراه قم - تهران به‌دلیل بی‌حجابی و بی توجهی به تذکرات پلمب شد.
مجتمع مهر و ماه، یکی از مکان‌های جذاب برای خرید سوغات و استراحت بین‌راهی محسوب می‌شود. این مجتمع با در اختیار داشتن ساختاری مدرن و جذاب، فروشگاه‌های برند، سرویس بهداشتی تمیز و فضایی آرام و دلنشین، پاسخگوی نیاز هر سن و سلیقه‌ای است و حتی افراد معلول و دارای مشکلات جسمانی می‌توانند بدون دغدغه از این مجتمع استفاده کنند.
مهر و ماه که چهارم شهریور ۱۳۹۵ افتتاح شد، در کنار یکی از اصلی‌ترین بزرگ‌راه‌های کشور قرار دارد و هم‌چون نگینی در میان مجتمع‌های بین راهی می‌درخشد.
 خبر پلمب ماه و مهر بیش از همه برای صنعت گردشگری ایران نگران کننده بود.
در روزهایی که هنوز تکلیف برخورد با بی‌حجابی در اماکن عمومی و خیابان‌ها بلاتکلف است، مسئولان مرتبط، دیواری کوتاه تر از اماکن گردشگری نیافته‌اند و با راهکار پلمپ به سراغ این اماکن رفته‌اند. درحالی که متولیان فرهنگی و انتظامی در برخورد با بی حجابی از رویارویی با هنجارشکنان پرهیز می‌کنند از اماکن گردشگری می‌خواهند به این مراجعان تذکر دهند یا مانع حضورشان شوند. مجموعه‌هایی هم چون مهر و ماه که چراغ زندگی 700 خانواده را روشن نگه‌داشته اند. باید این رویه و انداختن توپ در زمین اماکن گردشگری، باید فاتحه سرمایه‌گذاری در گردشگری را خواند. وزارت گردشگری هنوز واکنشی به این خبر نگران کننده و بیکاری فعالان گردشگری نداشته است.
http://asremizban.com/vdcakwni149n6.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
سریع باز شد، ولی تصمیم مزخرفی بود چون که مگه می تونه ماه و مهر به کسی تذکر بده.
فردا بیان درگیر بشن با کارکنان.
خودشون چرا نمی رن تذکر بدن