تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۶۲
جالب است ۰ +
پرکارترین هواپیمایی که سفرهای برون مرزی تیم های محبوب ایرانی را در روزهای اخیر رقم زد.
سرخ ابی هاسواربروارش/هواپیمایی محبوب فوتبالی ها
 هواپیمایی وارش چارتر تیم های پرسپولیس، استقلال و فولاد خوزستان را به هند و عربستان عهده دار بود.
ایرلاین وارش متعلق به "رضا حدادیان" مالک باشگاه نساجی است که به دلیل حضورپررنگش در لیگ فوتبال ایران،جابجایی تیم های ورزشی را با علاقه انجام می دهد.
 وارش به دلیل فوتبالی بودن مالکش،کوشیده تا پروازهای راحت و خاطره انگیزی را برای فوتبالیست ها رقم بزند.


شرکت هواپیمایی وارش در سال 1396 به پشتوانه‌ی تجارب فراوان در صنعت هوانوردی با محوریت استان مازندران فعالیت خود را آغاز کرد.
 وارش در گویش مازنی به‌معنای باران و ایرلاین وارش اولین شرکت هواپیمایی در استان سرسبز مازندران محسوب می شود.
 این شرکت یکی از اولویت‌های اصلی خویش را تضمین ایمنی پرواز در کنار ارتقاء سطح کیفی پروازها قرارداده، تا گامی عظیم در صنعت هوایی کشور برداشته شود. برنامه‌ریزی شرکت هواپیمایی وارش، پوشش پروازهای داخلی وخارجی بوده و در این راستا از نیروهای متخصص و مجرب در کنار نیروهای جوان و پر انرژی بهره می‌گیرد.


 شرکت هواپیمایی وارش،با هدف رشد و توسعه‌ی زیرساخت‌های صنعت هوایی استان مازندران تاسیس شده تا علاوه بر اشتغال‌زایی در این استان، در کوتاه‌ترین زمان به جایگاه ویژه‌ای در صنعت هوایی کشور نایل شود.
وارش در سالهای اخیر با وجود تحریم ها و شیوع بیماری کرونا،پیشرفت های خوبی داشته و جایگاه ملی و بین المللی خود را ارتقا داده است.
مالک هواپیمایی وارش درعرصه ورزش نیز کارنامه پرباری دارد.
رضا حدادیان به دلیل حمایت های خود از تیم نساجی،مورد احترام مازندرانی های علاقمند به فوتبال است. http://asremizban.com/vdcd6.09yyt0x22a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما