تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۶۳۲
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
مکانی همجوار با تهران پرهیاهو اما سرشار از زیبایی و سکوت طبیعت.
جایی که ضرغامی بهتر از اروپا توصیف کرد!
وزیر گردشگری در روزهای آلوده‌ی هوای تهران به جایی نزدیک پایتخت سفر کرد که آب و هوایی سالم و مناظری دلربا دارد.
مجموعه‌ گردشگری سیب‌لند فیروزکوه در فاصله‌ای حدود یک ساعت از شهر تهران و در ابتدای جاده‌ی فیروزکوه و درمیان رشته کوه‌های البرز واقع شده است.
وزیر گردشگری، سیب‌لند را با هم‌تراز با همتایان اروپایی خود توصیف کرد و گفت: اگر اینجا تابلوی ایرانی نداشت گمان می کردند اروپاست.
به گفته عزت الله ضرغامی، سیب‌لند در نشاط بخشی چیزی از مشابه خارجی کم ندارد و به ویژه می‌تواند مقصدی پرهیجان و سالم برای نسل جوان باشد.
او با بیان این که سیب‌لند لاکچری نیست و متعلق به همه‌ی مردم است افزود: مردم نیاز به تفریح و هوای پاک دارند و سیب‌لند به عنوان یکی از چهار نقطه استاندارد هوای پاک دنیا، از این موقعیت ممتاز بهره‌مند است.
تله کابین سیب‌لند، با اشراف کامل به قله باشکوه دماوند، بهترین تله کابین ‌ایران است. تله کابین مجموعه با بهره گیری از مشاوره گروه اتریشی، یکی از طولانی‌ترین تله‌کابین های جهان به شمار می‌آید. 
زیپ‌لاین سیب‌لند یکی از مرتفع‌ترین و طولانی ترین مسیرهای زیپ‌لاین در ایران است که در دهکده کوهستان و  بالاتر از ایستگاه تله کابین قرار دارد.
پیست اسکی سیب‌لند نیز یکی از استانداردترین پیست‌های اسکی در ایران است که دارای فضای اختصاصی اسکی کودکان نیز هست.
سیب‌‌لند با وجود طبیعت بکر و امکانات مدرن و جذابی که در خود جای داده، هنوز به درستی معرفی نشده و ناشناخته باقی مانده است. مجموعه‌ای که در تمامی فصول سال می‌تواند مورد استفاده گردشگران قرار گیرد و لحظات خاطره‌انگیزی را هدیه کند.
سیب‌لند را با سرمایه‌گذاری انجام شده و داشته هایش باید مفهوم واقعی گردشگری تندرستی نامید که شادابی جسمی و روحی را برای گردشگران رقم می‌زند. سیب‌لند در معرفی خود موفق نبوده و برای رونق و جذب گردشگران نیازمند خلاقیت و نوآوری در تبلیغات است. بسیاری از گردشگران که در مسیر جاده پرترد تهران- شمال رفت و آمد می کنند هنوز با زیبایی‌های سیب‌لند آشنا نیستند.
مقصدی که این روزها جامه‌ای سپید بر تن کرده و از فراز تلکابین رویایی است.






 
http://asremizban.com/vdcebw8pijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

رشیدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام محضر مدیر مسئول محترم جناب مهدوی عزیز .. دیرگاهی ست با افتخار ، همنشین عصر میزبان شما و مخاطب مطالب زیبا یتان شده ایم . مطالب بسیار آموزنده و جذاب و گاه دلنشین است . انتخاب تصاویر بسیار بجا و مطالب و عناوین و متن اخبار آگاهی بخش است . با آرزوی بهترین روزها برای پورتال زیبای عصر میزبان . امیدواریم عصرمان با میزبانی شما همواره خاطره انگیز شود .